10 клас 2022-2023 навчальний рік

23.05.2023 - Підсумкова контрольна робота

Виконати  контрольну роботу. 

Контрольна робота виконується до 21-00 27.05.2023 , час виконання 25 хвилин. 

Перейти за посиланням для виконання роботи: http://join.naurok.ua/

Код доступу 6685253

 

16.05.2023

Підсумковий урок з розділів «Африка», «Україна в міжнародному просторі» 

 Виконати  тематичну роботу

Тематична робота виконується  до 21-00 21.05.2023 (час виконання 10 хвилин) !!!

 Перейти за посиланням для виконання:  http://join.naurok.ua/

Код доступу  7503150

15.05.2023

Тема «Україна в системі глобальних економічних відносин»

Мета: називати основних торговельних партнерів  України, наводити приклади країн-інвесторів та великих ТНК в Україні, характеризувати місце України на світових ринках товарів та послуг, капіталу.

Домашнє завдання

ü Підручник, опрацювати § 49.

ü Підготуватися  до тематичної роботи (повторити §§ 43-48).

ü Переглянути відео-урок:

 


09.05.2023

Тема «Україна в геополітичному вимірі»

Мета: розуміти зміст поняття «геополітична карта світу», називати основні геополітичні центри сили, визначати місце України на геополітичній карті світу, пояснювати домінуючі вектори зовнішньої політики України.

Домашнє завдання

  Опрацювати § 48.

 Почати готуватися до семестрової контрольної роботи, повторити   §§ 21-47.

Пройти тест за посиланням (до 21-00 12.05.2023, час виконання 15  хвилин): http://join.naurok.ua/    Код доступу  5906737

  Переглянути відео-урок: 

 


02.05.2023

Тема «Країни Африки. ПАР. Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці. Система розселення. Особливості структури економіки країни. Види діяльності, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Характерні риси просторової організації економіки. Зовнішні економічні зв'язки. Міжнародні зв'язки України з ПАР»

Мета: виявляти та характеризувати основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці, особливості системи розселення та структури економіки ПАР, складати комплексну економіко-географічну характеристику країни.

Домашнє завдання

ü Опрацювати § 47, підготуватися до самостійної роботи (§§ 46,47).

ü Переглянути відео - урок:

 


 01.05.2023

Тема «Країни Африки. Єгипет. Місце країни у світі та регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці. Система розселення. Особливості структури економіки країни, що розвивається. Види діяльності, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Характерні риси просторової організації економіки. Зовнішні економічні зв'язки. Міжнародні зв'язки України з Єгиптом»

Мета: виявляти та характеризувати основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці, особливості структури економіки країни, що розвивається, характерні ознаки просторової організації економіки Єгипту, складати комплексну економіко-географічну характеристику країни.

 Домашнє завдання

1.  Опрацювати § 46.

2. Пройти тест за посиланням (до 21-00 05.05.2023, час виконання 10 хвилин): http://join.naurok.ua/     Код доступу 6366756

 3. Переглянути відео - урок за посиланням:


 

 

25.04.2023

Тема «Господарство країн Африки. Практична робота № 7»

Мета: вирізняти особливості економіки країн Африки, обґрунтовувати особливості спеціалізації сільського господарства; показувати на карті основні райони видобування мінеральних ресурсів, лісозаготівлі, розміщення основних осередків переробної промисловості, пояснювати причини відсталості соціально-економічного розвитку країн регіону.

Домашнє завдання

ü Опрацювати § 45.

ü Виконати практичну роботу № 7 та надіслати на електронну пошту :  falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 01.05.2023.

ü Повторити § 43-44, підготуватися до самостійної роботи.

ü Переглянути відео - урок:

 


 

18.04.2023 

Тема «Природні умови і ресурси регіону. Населення Африки»

Метаоцінювати ступінь забезпеченості регіону різними видами природних ресурсів, аналізувати демографічні та урбанізаційні процеси в регіоні за картами атласу, характеризувати розміщення населення в регіоні.

Домашнє завдання

1.   Підручник, опрацювати §§ 43,44.

2. Вивчити географічну номенклатуру «Країни Африки та їх столиці» (підручник ст. 215-217).

 

17.04.2023  

Тема «Особливості ЕГП Африки. Склад регіону. Сучасна політична карта Африки. Форми державного правління і територіального устрою країн, типи країн за рівнем економічного розвитку. Райони збройних конфліктів, проявів тероризму»

Мета: називати склад регіону, розрізняти форми державного правління і територіального устрою країн Африки, наводити приклади різних типів та підтипів країн за рівнем економічного розвитку.

Опорні та базові поняття: ЕГП, колонія, республіка, монархія, унітарна країна, федеративна країна, збройний конфлікт, сепаратизм, тероризм.

 Домашнє завдання:

·  Опрацювати § 43 підготуватися до самостійної роботи.

· Охарактеризуйте економіко-географічне положення Африки використовуючи карти атласу та текст підручника (зробити роботу у зошиті, сфотографувати і відправити на електронну пошту до 19.04.2023).

·Вивчити географічну номенклатуру «Країни Африки та їх столиці» (підручник ст. 215-217).

· Переглянути відео урок за посиланням:

 


 

 

04.04.2023

Тема «Бразилія. Практична робота № 6. Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії»

Мета: виявляти та характеризувати основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці, називати домінуючі складники третинного, вторинного та первинного секторів економіки Бразилії, скласти комплексну економіко-географічну характеристику країни.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 42.

2. Пройти тест за посиланням (до 21-00 07.04.2023, час виконання 18 хвилин):  http://join.naurok.ua/    (код доступу 2925758)

3. Виконати практичну роботу № 6, сфотографувати і надіслати на електронну пошту до 07.04.2023. 

4. Повторити §§ 34-41підготуватися до тематичної роботи «Океанія. Загальна характеристика Америки та країни Америки».

5. Переглянути урок за посиланням:

 


 

03.04.2023

Тема «Канада»

Мета: виявляти та характеризувати основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці, називати домінуючі складники третинного, вторинного та первинного секторів економіки Канади.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 41, підготуватися до с/р.

2. Переглянути урок за посиланням:

 


21.03.2023

Тема «США: особливості сучасного постіндустріального розвитку країни. Домінуючі складові третинного сектору. Промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Особливості аграрного сектору. Характерні риси просторової організації господарства. Зовнішні економічні зв'язки. Міжнародні зв'язки України зі США»

Мета: називати домінуючі складники третинного, вторинного та первинного секторів економіки США, наводити приклади промислових виробництв та послуг, що визначають міжнародну спеціалізацію країни.

Домашнє завдання  

1.   Опрацювати § 40.

2. Пройти тест за посиланням (до 25.03.2023 до 21-00, час виконання  8 хвилин):http://join.naurok.ua/ (код доступу  8769528)

3. Переглянути відео-урок:


 

13.03.2023

Тема «Америка. Третинний сектор економіки» 

Мета: аналізувати інформацію, виявляти структуру та географію третинного сектору економіки регіону, пояснити причини нерівномірного економічного розвитку субрегіонів Америки, знаходити та показувати на карті світові міста, мегаполіси фінансові центри, морські порти та аеропорти.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 38.

2. Повторити §§ 35-37, підготуватися до поточного контролю знань.

3. Переглянути відео-урок:

 


27.02.2023

Тема «Америка: природні умови та ресурси, населення» 

Мета: оцінювати ступінь забезпеченості регіону різними видами природних ресурсів, аналізувати демографічні та урбанізаційні процеси в регіоні за картами атласу, статистичними діаграмами, характеризувати розміщення населення в регіоні. 

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 36.

2. Повторити номенклатуру «Країни Америки та їх столиці» (с. 165-167), підготуватися до с/р.

3. Знайти інформацію про діяльність американських ТНК в регіоні. Підготувати повідомлення на урок 28.02.2023

4. Переглянути відео-урок :

 




13.02.2023

Тема «Австралія. Господарство»

Мета: виявляти та характеризувати основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці, називати домінуючі складники третинного, вторинного та первинного секторів економіки Австралії, скласти комплексну економіко-географічну характеристику.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 33.

2. Переглянути відео-урок:

 


30.01.2023

Тема «Республіка Корея. ЕГП, природно-ресурсний потенціал, система розселення. Особливості структури економіки. Характерні риси просторової організації господарства. Зовнішні економічні зв'язки»

«Візитна картка»

Офіційна назва - Респу́бліка Коре́я. Площа - 100 363 км². Населення-51,74 млн осіб  (2021) Столиця — Сеул. Нова індустріальна країна. Президентська республіка, унітарна держава. Склад території - 1 місто особливого статусу , 6 міст прямого підпорядкування («міст-метрополій») зі статусом, прирівняним до провінцій ,8 провінцій і 1 особливу автономну провінцію . Член міжнародних організацій -ООН, АТЕС (форум Азійсько-Тихоокеанського економічного співробітництва), Азійського банку розвитку, ЄБРР, Групи-77, Світового банку, Міжнародного валютного фонду, Інтерполу, ОБСЄ (партнер), ЮНЕСКО, Світової організації торгівлі, Організації економічного співробітництва і розвитку.

Валюта – Південнокорейська вона

Офіційна мова- корейська

Релігія - християнство (католицизм, протестантизм, православ'я) та буддизм.

ЕГП

     Республіка Корея розташована в південній частині Корейського півострова. Сухопутний кордон має лише з Північною Кореєю. Південну Корею та Японію розділяє Японське море. У найвужчому місці — Корейській протоці — відстань між корейським портом Пусан та японським Фікуока ледве досягає 200 км. Із заходу країна омивається водами Жовтого моря, яке відділяє її від Китаю, із півдня — водами Східнокитайського моря. Берегова лінія дуже порізана. Країні належать понад 3 тис. островів, розташованих поблизу узбережжя. Найбільший острів — Чеджудо.

       ЕГП Південної Кореї, яка розташована між Китаєм та Японією, можна оцінити як вигідне. «Проблемним» є кордон із Північною Кореєю, із якою країна має напружені відносини.

 Природно-ресурсний потенціал

 Корея в основному гориста країна. Плоскі й горбисті рівнини займають близько 25 % території країни. Основні гірські хребти Наннім, Пуджолльон, Мачхолльон і Хамгьон розташовані на півночі країни. Максимальні абсолютні відмітки хребтів: Мачхолльон (2650 м), Хамгьон (2540 м), Пуджолльон (2309 м), Наннім (2260 м). На північний захід від хребта Пуджолльон розташоване нагір'я Кема з висотами 700—2600 м. У субмеридіональному напрямку, займаючи центральну частину Корейського півострова, простягається гірський масив, який охоплює хребти Пуктебон, Масінньйон, Кванджу, Тхебек із висотами 640—1708 м. На півдні півострова розташовані гірські хребти Кьонсан (макс. 1240 м) і Собек (1915 м). Рівнини займають переважно західну і південну прибережні частини півострова. Річки Кореї, які впадають у Східне море (Японське море), в основному гірські. Для річок, які впадають у Жовте море, характерна спокійна течія. Клімат Кореї помірний, мусонний, на півдні — субтропічний. Взимку погода холодна і суха, влітку — спекотна і дощова.

 Населення

 Кількість населення Південної Кореї становить 51,7 млн осіб. За цим показником вона посідає 26-те місце серед країн світу.

      У другій половині XX ст. швидкі темпи зростання кількості населення викликали чимале занепокоєння. Уряд країни навіть проводив демографічну політику обмеження народжуваності під гаслом «3—3—35» (тобто жінці можна було народжувати трьох дітей з інтервалом не менше ніж у три роки у віці до 35 років).

    В останні десятиліття в Південній Кореї суттєво змінилася не лише економічна, а й демографічна ситуація. Сучасні демографічні показники наблизилися до типових для розвинених країн Європи та Північної Америки. Природний приріст населення складає 2,3%. Середня очікувана тривалість життя — 82,5 року. Особи, старші за 65 років, становлять 14%. Однак цей показник збільшується, одночасно знижується й народжуваність.

       Сучасна Південна Корея — країна міських жителів. Станом на 2017 р. у містах проживає майже 83 % населення країни. При цьому більшість корейців, що живуть у сільській місцевості, усе одно працюють у містах. До того ж Південна Корея — країна високої густоти населення, яка дорівнює 513,5 особи/км2. Однак населення розподілене дуже нерівномірно. Більшість зосереджена в західній частині півострова. У столичному окрузі, до якого входять Сеул, провінція Кьонгідо та місто Інчхон, проживає майже половина населення. Інші великі міста: Пусан (3,2 млн осіб), Тегу (2,2 млн осіб), Теджон (1,6 млн осіб), Кванджу (1,5 млн осіб).

 Господарство

Кількість економічно активного населення Південної Кореї у 2017 р. становила 26,3 млн осіб. Зокрема, у промисловості зайнято 24,1%, у сільському господарстві - 4,9%, у сфері послуг - 71%. Корейські робітники, як і японські, характеризуються високою працьовитістю, дисциплінованістю, наполегливістю, згуртованістю.

Останнім часом у країні зростає кількість іноземних працівників. Головними причинами є підвищення рівня життя населення та скорочення природного приросту. Це спонукає роботодавців залучати іноземні трудові ресурси, переважно з Південно-Східної Азії.

          Південна Корея — нова індустріальна країна, яка за короткий проміжок часу досягла високих показників економічного розвитку й зараз посідає провідні позиції у світі. За загальним ВВП (за ПКС) їй належить 14-те місце, за легкістю ведення бізнесу — п’яте місце серед держав світу, що є членами «Великої двадцятки». На сьогодні в економіці Південної Кореї переважає сфера послуг.

             Країна приділяє значну увагу розвитку освіти й науки. Освіта відіграє чи не найважливішу роль у житті корейців. Саме завдяки ефективному використанню значних інвестицій в освіту Південна Корея змогла подолати кризовий післявоєнний стан і стати на шлях економічного зростання.

          У Південній Кореї розташовано близько 400 державних та приватних вищих навчальних закладів. Найбільшими державними університетами є Сеульський, Пусанський, Чхунам (у Теджоні), Кьонбук (у Тегу). В одному з провідних вищих навчальних закладів — Університеті іноземних досліджень «Ханкук» — із 2009 р. функціонує перша в цій країні кафедра українських досліджень, де студенти вивчають українську мову та культуру.

    Постійно зростають витрати на науково-дослідні й дослідно-конструкторські роботи. За їхньою часткою у ВВП (4 %) країна у 2016 р. посіла перше місце, а за обсягом витрат — п’яте. Інноваційні мережі діють переважно у високотехнологічних сферах, таких як біотехнологія, інформатика й зв’язок. Прикладами можуть бути Долина Даедеок, Технопарк Похан і Долина Тегеран навколо Сеула, що тією чи іншою мірою розбудовуються за принципом «Кремнієвої долини» в США. Корейці не лише виділяють багато коштів на наукові дослідження, але й ефективно їх використовують в усіх сферах життя.

         Південна Корея має одну з найбільш розвинених систем телекомунікацій та інформаційних технологій у світі. За індексом розвитку інформаційних технологій країна вже третій рік поспіль посідає перше місце у світі.

       Послуги пасажиро- та вантажоперевезень забезпечує сучасна транспортна система з розвиненою інфраструктурою. Із 2004 р. у Південній Кореї діє високошвидкісна залізниця, що сполучає Сеул і Пусан. Метрополітен працює в шести найбільших містах. Автомобільні шляхи поділяються на фрівеї (платні швидкісні дороги) та національні автостради. Мережею фрівеїв укрита вся територія країни.

     Особливе значення для зовнішньоекономічних перевезень має морський транспорт. Морський флот країни налічує 795 суден під національним прапором, ще 839 зареєстровані під прапорами інших країн. Головні морські порти — Пусан, Ульсан, Інчхон.

Авіатранспорт представлений національними компаніями «Кореан ейрлайнз», яка здійснює міжнародні польоти, та «Асіана ейр», що обслуговує внутрішні рейси.

 ВИРОБНИЦТВА, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ МІЖНАРОДНУ СПЕЦІАЛІЗАЦІЮ КРАЇНИ

     Машинобудування є одним із провідних секторів обробної промисловості Південної Кореї та базовим чинником її розвитку, оскільки сприяє розвитку суміжних виробництв — електроніки, металургії та хімічної промисловості.

     Пріоритетне значення для економіки Південної Кореї мас виробництво автомобілів, яке розвивається швидкими темпами. Національні та іноземні автомобільні компанії (зокрема «Хюндаї», «Ссан Йонг», «Рено Самсунг») щорічно випускають понад 4,5 млн автомобілів.

     Південна Корея є одним зі світових лідерів в електронній промисловості. На основі її продукції розвивається вся індустрія країни. На світовий ринок постачають потужні мікросхеми, телевізори, морозильні камери, пральні машини, відеотехніку, комп’ютери тощо. Основні центри машинобудування розташовані в Сеулі, Пусані та Ульсані.

    На початку XXI ст. корейські суднобудівники випередили Японію та стали світовими лідерами. Проте в подальшому вони поступилися Китаю й зараз посідають другу позицію в загальносвітовому рейтингу та забезпечують 30% світових замовлень на морські судна. Великі верфі розташовані в Ульсані, Пусані, Чанвоні, Окпхо тощо.

      У країні здійснюється власна програма розвитку аерокосмічної промисловості, ведуться активні науково-технічні розробки у сфері біотехнологій, генної інженерії, лазерів, створення композитних матеріалів.

     Розвитку машинобудування сприяють висока кваліфікація та дисциплінованість трудових ресурсів, а також власна потужна металургійна база: за виплавкою сталі Південна Корея впевнено посідає місце в першій п’ятірці країн світу. При цьому частина сталі експортується.

     Ще одна важлива складова промисловості Південної Кореї — хімічна й нафтопереробна — розвинена переважно в портах. Своє значення та експортний характер зберігає легка (текстильна й швейна) промисловість.

    Сільське господарство

   Основу сільського господарства Південної Кореї, як і Японії, складає рослинництво, де переважає вирощування рису (головна культура країни). Основні райони рисосіяння розташовані в межах приморських низовин. Також вирощують ячмінь, пшеницю, кукурудзу, сою. Важливими напрямками є овочівництво та садівництво. У країні культивують яблука, груші, персики, виноград, апельсини, японську хурму тощо. Значну частину овочів вирощують у тепличних господарствах у передмістях великих міст.

  Серед напрямків тваринництва найбільш динамічно розвиваються свинарство та скотарство. Поголів’я великої рогатої худоби зосереджено в найбільш густонаселених районах на заході країни. У гірських районах на півдні півострова розташовані основні осередки шовківництва.

   Корейці активно впроваджують у сільськогосподарське виробництво біотехнології та робототехніку. За інноваціями в сільському господарстві Південна Корея посідає четверте місце у світі.

    Важливий вид економічної діяльності країни — рибне господарство. Щорічно тут виловлюють понад 1,5 млн т риби та морепродуктів. У прибережних водах вирощують морські організми.

      Міжнародні зв’язки

   Південна Корея посідає п’яте місце за обсягами експорту та 11-те - за обсягами імпорту серед держав світу.

    Основними статтями експорту є переважно високотехнологічна продукція: автомобілі, телекомунікаційне обладнання, напівпровідники, електроніка, комп’ютери, нафтохімія. В імпорті переважає сировинна продукція: нафта та нафтопродукти, природний газ, вугілля, сталь, мінеральні добрива, а також продукти харчування.

     Головними зовнішньоторговельними партнерами є США, Японія, країни Південно-Східної Азії. Південнокорейська продукція широко використовується і в Україні. Це автомобілі, електроніка, побутова техніка тощо.

     ВИСНОВКИ

•   Південна Корея є одним із технологічних лідерів серед країн Азії та світу. Як і в Японії, у країні надається пріоритет розвитку наукоємних виробництв.

• Провідне значення мають виробництва електронного обладнання, автомобілебудування, суднобудування, загального машинобудування та текстильна промисловість.

•  Приклад Південної Кореї показує, що людський капітал, навіть за відсутності великих природних багатств, може стати рушієм економічного розвитку країни.

•     Південна Корея може стати важливим ринком для української продукції та джерелом інвестицій і технологій, необхідних для модернізації економіки нашої держави.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати конспект.

2. Підготуватися до узагальнюючого контролю (параграфи 21-31 та конспект Республіка Корея).

3. Переглянути урок: 

 


24.01.2023

Тема «Індія. ЕГП, природно-ресурсний потенціал, система розселення. Особливості структури економіки країни, що розвивається. Спеціалізація сільського господарства. Видобування мінеральних ресурсів. Промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Характерні риси просторової організації господарства. Зовнішні економічні зв'язки. Міжнародні економічні зв'язки України з Індією. Практична робота № 4»

Домашнє завдання  

1. Опрацювати §§ 30,31.

2. Виконати практичну роботу № 4, сфотографувати і надіслати на електронну пошту до 28.01.2023.

3. Переглянути урок за посиланням: 

 


17.01.2023

Тема «Експортна орієнтація економіки. Особливості розвитку і розміщення виробництв первинної і вторинної сфери. Домінуючі складові третинного сектору. Характерні риси просторової організації господарства. Спеціальні економічні зониЗовнішні економічні зв’язки. Міжнародні зв’язки України з Китаєм»

Мета: називати особливості розвитку і розміщення виробництв первинної і вторинної сфери Китаю, домінуючи складники третинного сектора економіки, наводити приклади промислових виробництв та послуг, що визначають міжнародну спеціалізацію країни, складати комплексну економіко-географічну характеристику.

Опорні та базові поняття: командна економіка, ринкова економіка, ВВП, ТНК, промисловість, сфера послуг, спеціальна економічна зона, сільське господарство, зовнішньоекономічні зв'язки, транспорт, експорт, імпорт.

 Домашнє завдання 

1. Опрацювати § 29.

2. Переглянути відео-уроки:

 



16.01.2023

Тема «КитайМісце країни у світі та Азійсько-Тихоокеанському регіоні. Основні чинники, що визначають місце країни у міжнародному поділі праці. Система розселення»

Мета: називати основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці та аналізують необхідну інформацію для характеристики країни.

Опорні та базові поняття: ЕГП, природні умови, природні ресурси, густота населення, урбанізація, система розселення, демографічна політика.

 Домашнє завдання 

1. Опрацювати § 28, повторити §§ 26, 27, підготуватися до самостійної роботи за цими параграфами.

2. Скласти повідомлення про міжнародні зв'язки Китаю та України (надіслати на електронну пошту до 20.01.2023).

3. Переглянути відео

 


10.01.2023

Тема «Японія: ЕГП, природно-ресурсний потенціал, населення, господарство, зовнішні економічні зв'язки»

Мета: називати основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці та домінуючи складники третинного, вторинного, первинного секторів економіки Японії, наводити приклади промислових виробництв та послуг, що визначають міжнародну спеціалізацію країни, складати комплексну економіко-географічну характеристику.

Опорні та базові поняття: ЕГП, природні умови, природні ресурси, густота населення, урбанізація, система розселення, постіндустріальна країна, ВВП, ТНК, промисловість, сфера послуг, транспорт, зовнішні економічні зв'язки.

 Домашнє завдання

1. Опрацювати §§ 26, 27.

2. Охарактеризуйте сучасну демографічну ситуацію в Японії (завдання виконати у робочому зошиті у вигляді плану-конспекту і надіслати на електронну пошту falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 15.01.2023).

3.За підручником та картами атласу визначте провідні сектори промисловості Японії і поясніть їх географію (завдання виконати у робочому зошиті і надіслати на електронну пошту до 15.01.2023).

4. Практична робота № 3???!!! ( виконати в зошиті для практичних робіт і надіслати на електронну пошту до 15.01.2021).

5. Переглянути відео-урок:

 


 20.12.2022

Тема «Азія. Третинний сектор економіки. Нерівномірність економічного розвитку субрегіонів Азії  та особливості їх участі в міжнародному поділі праці. Зв'язки України з країнами Азії»

Опорні та базові поняття: сфера послуг, фінансові послуги, ІТ-послуги, туризм, міжнародний поділ праці, світове місто, фінансовий центр, транспортна система.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 25.

2.Заповнити таблицю та  надіслати на електронну пошту: falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 23.12.2022

 

Назва субрегіону

Основні напрямки міжнародної спеціалізації

Ключові країни

 

 

 

 

3. Переглянути відео-урок:

 


 

 

 19.12.2022

Тема «Азія. Вторинний сектор економіки. Основні  промислові райони регіону. Практична робота № 3 «Порівняння продовольчого кошика жителів країн Західної та Східної Азії»

Опорні та базові поняття: електроенергетика, машинобудування, хімічна промисловість, металургія, легка та харчова промисловість, промисловий район.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 24.

2. Виконати практичну роботу № 3 та  надіслати на електронну пошту: falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 21.12.2022

3. Переглянути відео-урок:

 


 06.12.2022

Тема «Природні умови та ресурси. Населення»

  

Мета: оцінювати ступінь забезпеченості регіону різними видами природних ресурсів, аналізувати демографічні та урбанізаційні процеси в регіоні за картами атласу, статистичними діаграмами, характеризувати розміщення населення в регіоні.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 22.

2. Виконати с/р до 10.12.2022 (включно) до 21-00 (час виконання 15 хвилин) за посиланням: http://join.naurok.ua/               Код доступу  4874991

3. Повторити номенклатуру «Країни Азії та їх столиці» (с. 94-95), підготуватися до с/р.

4. Переглянути відео-урок : 


 

 

 05.12.2022

Тема «Особливості економіко-географічного положення Азії. Склад регіону. Сучасна політична карта Азії. Форми державного правління і територіального устрою країн Азії. Типи країн Азії за рівнем економічного розвитку.»

  

Мета: називати склад регіону, розрізняти форми державного правління і територіального устрою країн Азії, наводити приклади різних типів та підтипів країн Азії за рівнем економічного розвитку.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 21, підготуватися до с/р.

2. Вивчити номенклатуру «Країни Азії та їх столиці» (с. 94-95)

3. Переглянути відео-урок :

 


 

29.11.2022

Підсумковий урок за темами «Загальна характеристика Європи» , «Країни Європи»

Виконати  тематичну роботу 

Тематична робота виконується   до 02.12.2022 до 21-00 (час виконання 30 хвилин), потім доступ буде закрито!!!

Перейти за посиланням для виконання: http://join.naurok.ua/ 

 Код доступу 7421082

 

22.11.2022

Тема «Білорусь, Росія. ЕГП, природно-ресурсний потенціал, система розселення. Промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країн.  Зовнішні економічні зв'язки»

Мета: виявляти та характеризувати основні чинники, що визначають місце країн в міжнародному поділі праці, називати домінуючи складники третинного, вторинного та первинного секторів економіки Білорусі та Росії, скласти комплексну економіко-географічну характеристику країн.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 19,20, повторити  §§ 3-18, підготуватися до тематичної роботи.

2. Переглянути урок :

 


Посилання на онлайн-урок 21.11.2022 об 11-30:                        

https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz


21.11.2022

Тема «Польща. ЕГП, природно-ресурсний потенціал, система розселення, прискорений розвиток третинного сектору, сучасна транспортна система країни. Промислові виробництва, що визначають міжнародну спеціалізацію країни. Спеціалізація аграрного сектору.  Зовнішні економічні зв'язки. Міжнародні зв'язки України з Польщею»

Мета: виявляти та характеризувати основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці, називати домінуючи складники третинного, вторинного та первинного секторів економіки Польщі, скласти комплексну економіко-географічну характеристику країни.

   Наступним етапом нашої роботи в темі «Країни Європи» є дослідження країн, що мають спільні кордони з Україною. Відносини з найближчими сусідами мають значний вплив на економічний розвиток країни. Серед сусідів стратегічним партнером України є Польща, яка однією з перших постсоціалістичних країн досягла успіхів у проведенні ринкових реформ.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 18.

2. Переглянути відео-урок :

 


17.11.2022

Практична робота № 2. Складання картосхеми просторової організації економіки однієї з європейських країн «Великої сімки»

Мета роботи: розвивати знання про характерні риси просторової організації господарства однієї з європейських країн «Великої сімки», формувати вміння складати картосхеми і використовувати їх для аналізу особливостей географії основних складових економіки країни.

Домашнє завдання  

1. Повторити §§ 15,16,17, підготуватися до самостійної роботи.

2. Виконати практичну роботу № 2 (країна НІМЕЧЧИНА !!!) та  надіслати на електронну поштуfalko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 19.11.2022.  

Посилання на онлайн-урок 10.11.2022 о 12-15:                        

https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz

 10.11.2022

Тема «Італія. ЕГП, природно-ресурсний потенціал, система розселення, особливості сучасного постіндустріального розвитку країни, зовнішні економічні зв'язки»

Мета: виявляти та характеризувати основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці, називати домінуючи складники третинного, вторинного та первинного секторів економіки Італії, скласти комплексну економіко-географічну характеристику.

    Про сучасну Італію складно говорити мовою сухих статистичних даних. Туристичні проспекти і художні фільми виробили в нашій свідомості уявлення про сліпуче сонце, давні мозаїки тротуарів і скульптури храмів, про неприборканий італійський темперамент та кровожерливу італійську мафію. Саме ця країна подарувала світу багато чудових речей: автомобілі вищого класу «Феррарі» та «Ламборджіні», модні торгові марки «Армані», «Гуччі» та ін. Вона навчила мало не всю планету готувати спагеті та піцу.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 17, повторити §§ 15,16, підготуватися до самостійної роботи та практичної роботи.

2. Завдання. Уявіть, що ви – іноземні журналісти, які отримали завдання скласти короткий огляд  про певні сторони життя Італії. Скласти короткий огляд на надіслати на електронну пошту до 12.11.2022.

3. Переглянути урок : 


 

Посилання на онлайн-урок 07.11.2022 об 11-30:                        

https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz

 

07.11.2022

Тема «Велика Британія. ЕГП, природно-ресурсний потенціал, система розселення, особливості сучасного постіндустріального розвитку країни, зовнішні економічні зв'язки»

Домашнє завдання  

1. Опрацювати §§ 15,16.

2. Переглянути урок :


 

3.Пройти тест за посиланням (до 08.11.2022 20-00, час виконання  20 хвилин): http://join.naurok.ua/

 Код доступу 1461373

 

03.11.2022

Тема «Франція. ЕГП, природно-ресурсний потенціал, система розселення, франкофонія, особливості сучасного постіндустріального розвитку країни, зовнішні економічні зв'язки»

Домашнє завдання  

1. Опрацювати §§ 13,14.

2. Повторити §§ 11,12, підготуватися до самостійної роботи (§§ 11-14).

 3. Переглянути урок за посиланням:


 

Посилання на онлайн-урок 20.10.2022 о 12-15:                        

https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz

20.10.2022

Тема «Німеччина. Особливості сучасного постіндустріального розвитку країни. Господарство»

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 12.

2. Назвіть характерні ознаки: сучасної обробної промисловості Німеччини, зовнішньоекономічної діяльності (виконати завдання в зошиті та надіслати на електронну пошту: falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 24.10.2022).

3. Переглянути урок за посиланням:

 


 

 17.10.2022

Тема «Німеччина: ЕГП, природно-ресурсний потенціал населення»

Мета: називати основні чинники, що визначають місце країни в міжнародному поділі праці; знаходити та аналізувати необхідну інформацію для характеристики країни.

     Найпотужніша в економічному плані європейська держава – Німеччина. Вона відіграє значну роль  не лише в європейській, а й світовій економіці та політиці. У ХХ ст. саме Німеччина розв'язала дві світові війни і в обох зазнала поразки, причому після другої була поділена на дві частини: східну – НДР і західну – ФРН, господарство яких було вщент зруйноване. Об'єднання Німеччини 1990 р. стало найяскравішою подією, оскільки воно, крім зміни економічної ситуації в об'єднаній країні, вплинуло на поділ сил у всьому світі. На сьогоднішньому уроці вам належить виявити основні чинники, які впливають на економічний розвиток Німеччини.

1. «Візитна картка»

    Завдання. Користуючись картами атласу та підручником, складіть «візитну картку» Німеччини.

2. ЕГП Німеччини

   Завдання. За допомогою карт атласу визначте та оцініть ЕГП Німеччини.

3. Природно-ресурсний потенціал.

    Завдання. За картами атласу охарактеризуйте та оцініть природно-ресурсний потенціал Німеччини

 Домашнє завдання  

 1. Опрацювати параграф 11.

 2. Виконати завдання в зошиті та надіслати на електронну пошту:      falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 20.10.2022.

3. Виконати с/р до 18.10.2022 (включно) до 21-00 (час виконання 15 хвилин) за посиланням: http://join.naurok.ua/               Код доступу  6016323

4. Переглянути урок за посиланням:

 


 

Посилання на урок 13.10.2022 о 12-15:   
https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz

13.10.2022

Тема «Європа. Третинний сектор економіки»

 Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 10.

2. Переглянути відео-урок:

 


06.10.2022 

Тема «Європа. Вторинний сектор економіки. Переробна промисловість. Основні регіони промисловості. Реіндустріалізація. Практична робота № 1 Порівняльна характеристика структури промислового виробництва двох економічно розвинених невеликих країн Європи (на вибір)»

Опорні та базові поняття: високорозвинені країни, країни перехідної економіки, переробна промисловість, сфера послуг, транспорт, зовнішньоекономічні зв'язки.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 9.

2.Виконати практичну роботу № 1 та  надіслати на електронну пошту: falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 10.10.2022

3. Переглянути відео-урок:

 


03.10.2022 

Тема «Особливості господарства країн Європи. Первинний сектор економіки»

Опорні та базові поняття: секторальна структура економіки, високорозвинені країни, країни перехідної економіки, промисловість, сільське господарство, ВВП, ТНК.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 8.

2. Виконати с/р до 04.10.2022 (включно) до 18-00 (час виконання 15 хвилин) за посиланням: http://join.naurok.ua/               Код доступу  2441457

3. Переглянути відео-урок:


 

Посилання на урок 29.09.2022 о 12-15:  https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz

 29.09.2022

Тема «Населення Європи»

Опорні та базові поняття: населення, демографія, природний рух, народжуваність, смертність, демографічна криза, демографічна політика, міграції, статево-вікова піраміда, діаспора, урбанізація, субурбанізація, рурбанізація, джентрифікація, працересурсний потенціал.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 6,7.

2. Підготуватися до поточного контролю за темою "Населення Європи".

22.09.2022

Тема «Природні умови та ресурси Європи»

Опорні та базові поняття: природні умови, природні ресурси, ресурсозабезпеченість, земельний фонд, рекреаційні ресурси, туризм.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 5.

2. Переглянути відео-урок :

           


Посилання на онлайн-урок 19.09.2022 (понеділок) о 11-30: 

  https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz

19.09.2022 

Тема «Інтеграційні процеси. Міжнародні організації в Європі» 

Мета: називати міжнародні організації та їх основні функції в Європі, оцінювати роль ЄС та НАТО в регіоні, прогнозувати позитивні ознаки та ризики вступу України до ЄС.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 4.

2. Виконати с/р до 20.09.2022 (включно) до 18-00 (час виконання 7 хвилин) за посиланням: http://join.naurok.ua/ 

Код доступу 4491077

3. Повторити номенклатуру «Країни Європи та їх столиці» (с. 12-13)


Посилання на онлайн-урок 15.09.2022 (четвер) о 12-15: 

  https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz   

15.09.2022

Тема «Особливості економіко-географічного положення Європи. Склад регіону. Сучасна політична карта Європи. Форми державного правління і територіального устрою країн Європи. Прояви сепаратизму та військової агресії. Типи країн Європи за рівнем економічного розвитку»

 

Мета: називати склад регіону, розрізняти форми державного правління і територіального устрою країн Європи, наводити приклади різних типів та підтипів країн Європи за рівнем економічного розвитку.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 3, підготуватися до с/р.

2. Вивчити номенклатуру «Країни Європи та їх столиці» (с. 12-13)

3. Переглянути відео-урок :


 

 

У  четвер (08.09.2022) урок буде в онлайн-режимі за розкладом ( о 12-15). Посилання на онлайн-урок: 

https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz 

08.09.2022

Тема «Сучасна політична карта світу та окремих регіонів. Головні об’єкти політичної карти»

 

Мета: навчитися читати політичну карту світу, називати головні об'єкти політичної карти, розуміти їх зміст.

Опорні та базові поняття: політична карта, регіони світу, територія, акваторія, держава, країна, залежна територія, монархія, республіка, унітарна держава, федерація, конфедерація.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 2.

2. З'ясуйте, які існують моделі федералізму. Чим вони відрізняються?

3. Переглянути відео-урок :

 

 

 

  05.09.2022

Тема «Що вивчає курс «Географія: регіони і країни». Регіони світу (за класифікацією ООН). Глобалізація як провідна тенденція розвитку сучасного світу. Пізнавальна та конструктивна роль країнознавства у сучасному світі»

 

Мета: сформувати загальне уявлення про зміст, значення та складові курсу «Географія: регіони та країни», розуміти роль країнознавства у формуванні цілісного географічного образу Землі та його практичне значення, називати регіони світу за класифікацією ООН.

Опорні та базові поняття: суспільна географія, країнознавство, регіони світу.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 1.

2. Складіть перелік наявних у вас джерел географічних знань.

3. Переглянути відео-урок :

 


 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

9 клас 2021-2022 навчальний рік

                                      24.09.2021    Тема "Чинники розміщення виробництва"       Чинники розміщення виробництва - ц...