9 клас 2020-2021 навчальний рік

 Дистанційне навчання 2020-2021 навчальний рік

 06.05.2021

Тема «Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров'я»

Мета: знати  найвідоміші спеціалізовані центри освіти і науки, технополіси, заклади охорони здоров'я в Україні, ознаки понять «туризм», «рекреаційні ресурси», «інфраструктура туризму», розуміти вплив чинників на розвиток освіти й науки в країні; обґрунтовувати рівень розвитку освіти й науки, охорони здоров'я в окремих регіонах світу, країнах, в Україні; вдосконалити вміння встановлювати взаємозв'язки, роль, значення, переваги, недоліки, позитивні ознаки, проблеми .

  Поточний контроль знань з теми «Туризм» (виконати до 11.05.2021!!!, потім доступ буде закрито): https://forms.gle/y44LeBzKwrBgz8gg9

 Домашнє завдання

ü Опрацювати § 41.

ü Переглянути відео уроки за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=BbI4595A7ow

https://www.youtube.com/watch?v=BPdyPHBmJ2Y 

ü Дізнатися, які фінансові установи є у м.Шостка та які види фінансових послуг вони надають.

         Посилання на онлайн - урок 29.04.2021 о 11-50https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz

 29.04.2021

Тема «Туризм як складник національної економіки, його види. Чинники розвитку туризму в регіоні, країні. Туристична інфраструктура. Туризм в Україні. Особливості природних рекреаційних ресурсів. Об'єкти світової спадщини ЮНЕСКО в Україні. Туристичні райони в Україні»

Мета: сформувати знання про  види туризму, ознаки понять «туризм», «рекреаційні ресурси», «інфраструктура туризму», розуміти вплив природних і суспільних чинників на розвиток туризму; обґрунтовувати рівень розвитку туризму в окремих регіонах та районах України.

  Поточний контроль знань з теми «Торгівля» (виконати  29.04.2021 до 14-00):https://forms.gle/FZoENyqB7QQeMDtd6

 Домашнє завдання

 Опрацювати § 39, § 40.

Переглянути відео уроки за посиланнями:  https://www.youtube.com/watch?v=djIJJcxtX9o

https://www.youtube.com/watch?v=0JUBdUBx-HY 

26.04.2021

Тема «Світовий ринок товарів і послуг. Основні напрями зовнішньоторговельних зв'язків. Світова організація торгівлі (СОТ), Регіональні зони вільної торгівлі (NAFTA , ASEAN та інші)

Мета: охарактеризувати міжнародну торгівлю як одну з голов­них форм міжнародного співробітництва; визначати фактори, що впливають на динаміку та структуру міжнародної торгівлі; закріпити поняття «імпорт», «експорт», «сальдо торговельного балансу»; розвивати навички аналізу статистичних даних щодо обсягів зовнішньої торгівлі.

Домашнє завдання 

ü Опрацювати § 37, § 38 (підготуватися до самостійної роботи з теми «Торгівля»).

ü Переглянути відео за посиланнями :https://www.youtube.com/watch?v=gmTCssAm0EA&t=4s

  Посилання на онлайн - урок 26.04.2021 о  8-55https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz

 

22.04.2021

Тема «Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Показники зовнішньої торгівлі. Торгівля в Україні. Обсяги та структура експорту та імпорту товарів та послуг. Чинники концентрації роздрібної торгівлі в населених пунктах, регіонах»

Мета: називати види торгівлі, ознаки поняття «зовнішня торгівля», показники зовнішньої торгівлі; аналізувати структуру українського експорту та імпорту, особливості роздрібної торгівлі в Україні.

  Поточний контроль знань з теми «Транспорт». Виконати до     17-00 22.04.2021

1.    Населений пункт, де сходяться транспортні магістралі одного чи декількох видів транспорту ______________

2.    Добуток кількості перевезених за певний час вантажів на відстань перевезень ______________________

3.    Маса перевезених вантажів (або кількість пасажирів) за певний проміжок часу ______________

4. Який вид транспорту в Україні посідає першість за вантажообігом?

5.    Яка країна має найбільшу довжину залізничних та автомобільних шляхів?

6.    Яка країна є лідером за протяжністю швидкісних залізниць?

7. Який вид транспорту забезпечує найбільшу частку вантажоперевезень у світі?

8.   Який вид транспорту здатний здійснювати перевезення «від порогу до порогу», має високу швидкість перевезень , але невисоку вантажопідйомність та залежність від погодних умов?

9.    Укажіть країну, яка володіє однією з найбільших у світі кількістю морських торговельних суден ____________

10. Який вид транспорту в Україні зорієнтований переважно на міжнародних пасажирських перевезеннях?

Домашнє завдання

ü Переглянути відео урок за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=h-Gu_y-DmIs

ü Підручник, опрацювати § 37 (до ст.208), § 38.

 

В понеділок урок буде в онлай-режимі за розкладом (26.04.2021 о 8-55). Посилання буде 25.04.2021

 

       15.04.2021

Тема «Транспорт світу. Країни, що вирізняються високим рівнем розвитку мережі залізниць й автомобільних шляхів. Найбільші морські порти, їхній вплив на розміщення промисловості. Найбільші судноплавні річки світу. Найбільші аеропорти світу. Міжнародні транспортні коридори»

Мета: називати та показувати на карті найбільші за вантажообігом морські порти Східної Азії та Європи, морські судноплавні канали, найбільші за пасажирообігом аеропорти світу, країни з надшвидкісними залізницями; країни з найбільшою протяжністю автомобільних шляхів, основні залізниці, автомагістралі, морські й річкові порти, аеропорти, міжнародні транспортні коридори.

Домашнє завдання

ü Переглянути відео урок за посиланням:

 https://www.youtube.com/watch?v=TUFxlEBLsm4

ü Підручник, опрацювати § 35, повторити §§ 34,36, підготуватися до поточного контролю знань за темою «Транспорт».

ü У яких країнах і регіонах світу сьогодні відбувається стрімкий розвиток транспорту? Чому? (зробити роботу у зошиті, сфотографувати і відправити на електронну пошту до 19.04.2021).

 

12.04.2021

Тема «Транспорт України. Залізничний транспорт – основний вид транспорту України. Найважливіші автомагістралі України. Водні шляхи, найбільші морські та річкові порти України. Повітряний транспорт. Транспортні вузли. Міжнародні транспортні коридори на території України»

Мета: називати та показувати на карті основні залізниці, автомагістралі, морські й річкові порти, аеропорти, міжнародні транспортні коридори в Україні; розуміти особливості кожного виду транспорту і його роль у перевезенні вантажів та пасажирів в Україні, домінуючу роль транспорту в експорті послуг Україною; наводити приклади найбільших транспортних вузлів в Україні

Домашнє завдання

ü    Опрацювати § 36

ü Використовуючи карту атласу та текст параграфа, охарактеризуйте особливості транспортної мережі кожного виду транспорту України. Результати роботи занесіть до таблиці (зробити у зошиті, сфотографувати та відправити на електронну пошту 

      falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 15.04.2021).

 

Вид транспорту

Частка вантажообігу

Частка пасажирообігу

Найбільші транспортні вузли

 

 

 

 


ü
 Переглянути відео урок  за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=pGS10HLPdVc

 

        01.04.2021

Тема «Транспорт, його роль у національній економіці та формуванні світового господарства. Види транспорту, їхні переваги й недоліки. Дослідження «Міські види транспорту свого обласного центру»

Мета: називати види транспорту, розуміти особливості кожного виду транспорту і його роль у перевезенні вантажів та пасажирів, оцінювати вплив різних видів транспорту на довкілля та здоров′я населення, вдосконалити вміння працювати з візуальними та статистичними джерелами знань, аналізувати їх, робити висновки.

Елементи територіальної організації транспортної системи

Транспортна система територіальне поєднання взаємопов′язаних видів транспорту, що забезпечують перевезення вантажів і пасажирів.тру

Транспортні вузли – місця перетину або розгалуження трьох і більше шляхів сполучення одного або декількох видів транспорту. Залежно від видів транспотру, що стикаються, вузли поділяють на залізничні, залізнично-автодорожні, залізнично-автодорожно-морські та ін.

Транспортна мережа – сукупність усіх шляхів сполучення, що зв′язують між собою підприємства, населені пункти або регіони.

Густота транспортної мережі – довжина шляхів сполучення певного виду транспорту на одиницю площі.

Транспортні магістралі – найважливіші транспортні шляхи з високою пропускною здатністю. Розрізняють спеціальні (залізничні, автомобільні), транспортні магістралі та полімагістралі, що  містять шляхи сполучення двох або навіть трьох видів транспорту.

Транспортні коридори – це полімагістралі, яке забезпечують масове перевезення вантажів і пасажирів у напрямку їх найбільшої концентрації та мають розвинену інфраструктуру. Розрізняють національні та міжнародні транспортні коридори (МТК).

Домашнє завдання

ü Переглянути відеоурок:

                                 


ü Опрацювати § 34.

ü Проведіть дослідження «Міські види транспорту свого обласного центру» (зробити у зошиті, сфотографувати та відправити на електронну пошту:  falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 05.04.2021).

1) Дізнайтеся, які міські види транспорту забезпечують основні перевезення пасажирів у вашому обласному центрі та вартість перевезень.

2)    З′ясуйте, які проблеми заважають міським видам транспорту вашого обласного центру досягти європейського рівня розвитку


        25.03.2021

Узагальнення та систематизація знань з тем «Виробництво машин та устаткування», «Виробництво тканин, одягу, взуття», «Виробництво харчових продуктів, напоїв»

 Контрольне тестування з тем «Виробництво машин та устаткування», «Виробництво тканин, одягу, взуття», «Виробництво харчових продуктів, напоїв» (виконати до 15-00 25.03.2021, потім доступ буде закрито!!!) :https://forms.gle/RauLZfBYWmkSHXDt5

21.01.2021

Тема «Значення металургійного виробництва в господарстві. Сучасні технології виробництва чавуну й сталі. Комбінування в чорній металургії. Сучасні чинники розміщення підприємств чорної металургії. Кольорова металургія. Особливості технології виробництва та чинники розміщення підприємств з виплавки міді, алюмінію, титану»

Мета: називати види чорних і кольорових  металів, розуміти вплив сировинного, паливного, електроенергетичного, транспортного, споживчого, екологічного чинників на розміщення металургійних комбінатів, оцінювати наслідки впливу металургійного виробництва на довкілля та здоров'я населення.

Опорні та базові поняття:  металургія, чорна металургія, кольорова металургія, чавун, сталь, прокат.

 Домашнє завдання

 1. Переглянути відео : 


 

 2. Опрацювати § 23 до с.129 (включно).

 3. Відповісти на питання (у робочому зошиті і надіслати на електронну пошту до 24.01.2021).

1)    Яка країна очолює список найбільших виробників та споживачів електроенергії?

2)    Найпотужніша в Україні та Європі атомна електростанція?

3)    На який тип електростанцій припадає найбільша частка виробництва електроенергії у світі?

4)    Оберіть країну, яка відрізняється найбільшою часткою енергії, виробленої на АЕС?

5)    Забезпечують транспортування й постачання електроенергії.

6)    Для якого типу електростанцій провідним чинником розміщення є споживчий?

7)    Яка країна відрізняється найбільшою часткою енергії, виробленої на ГЕС?

8)    Найпотужніша в Україні та Європі ГАЕС.

9)    Яка країна після аварії на «Фукусімі -1» в Японії взяла курс на згортання атомної електроенергетики?

10)                    Який тип електростанцій за часткою виробленої енергії посідає третє місце в Україні?

 

14.01.2021

Тема «Електроенергетика світу. Найбільші країни-виробники та країни-споживачі електроенергії в світі. Відмінності в структурі виробництва електроенергії на електростанціях різних типів в країнах світу. Практична робота (за вибором учителя) №5.2. Побудова та аналіз діаграм виробництва електроенергії на електростанціях різних типів в Україні,  країнах Європи та світу»

Мета: наводити приклади найбільших країн-виробників та країн-споживачів електроенергії, країн, у яких домінує виробництво електроенергії на ТЕС, ГЕС або АЕС, показувати на карті найбільші електростанції світу, порівнювати структуру виробництва електроенергії в Україні та провідних державах світу.

Опорні та базові поняття:  електроенергетика, ТЕС, ГЕС, ГАЕС, АЕС, ВЕС, СЕС, ЛЕП, паливно-енергетичний баланс.

 Домашнє завдання

 1. Переглянути відео урок:  https://www.youtube.com/watch?v=Mdk-je4ccvI

 2. Опрацювати § 21.

 3. Виконати практичну роботу 5.2 (у практичному зошиті і надіслати на електронну пошту до 19.01.2021).

 

11.01.2021

Тема «Значення електроенергетики. Типи електростанцій, основні чинники їх розміщення. Паливно-енергетичний баланс. Електроенергетика України. Найбільші ТЕС, АЕС, ГЕС, ЛЕП. Використання відновлюваних джерел енергії. Підприємства електроенергетики свого регіону. Практична робота (за вибором учителя) №5.1. Позначення на контурній карті України найбільших електростанцій та пояснення чинників їх розміщення»

Мета: називати типи електростанцій за джерелом електричних ресурсів, показувати на карті та пояснювати їх розміщення в Україні, оцінювати перспективи використання відновлювальних джерел енергії в Укаїні та своєму регіоні, виявляти переваги і недоліки виробництва електроенергії на різних типах електростанцій.

Опорні та базові поняття: первинний сектор господарства, вторинний сектор господарства, електроенергетика, ТЕС, ГЕС, ГАЕС, АЕС, ВЕС, СЕС, ЛЕП, паливно-енергетичний баланс.

 Домашнє завдання:

 1. Переглянути відео : https://www.youtube.com/watch?v=N8t8Gdzyja0

 2. Опрацювати § 22 

3. Виконати практичну роботу 5.1 (у практичному зошиті і надіслати на електронну пошту falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 14.01.2021).

 

14.12.2020

Тема «Видобування металічних руд. Країни з найбільшими обсягами видобутку залізних, марганцевих руд,  руд кольорових, рідкоземельних і благородних металів. Розвиток і розміщення виробництв з видобутку залізних і марганцевих руд в Україні. Розробка родовищ руд кольорових металів в Україні

Мета: називати та показувати  на карті країни з найбільшими обсягами видобутку залізних руд, найбільші райони видобутку руд кольорових металів у світі; басейни та райони видобування залізних та марганцевих руд, основні родовища руд кольорових металів України.

Опорні та базові поняття: мінеральні ресурси, ресурсозабезпеченість, рудні корисні копалини.

 Домашнє завдання

 1. Переглянути відео : https://www.youtube.com/watch?v=G6fPwH8s-RA

 2. Опрацювати § 19, підготуватися до тематичної роботи за §§ 11-19.

 3. Дослідіть географію світового видобутку та перерозподілу металічних руд . Результати занесіть у таблицю.

Назва металічної руди

Країни з найбільшим видобутком

Країни імпортери

 

 

 

 

 22.10.2020 

Тема " Інтеграція світового господарства"

Мета: називати ознаки поняття "транснаціональна корпорація", розуміти характер їх діяльності та вплив на світове господарство, наводити приклади найбільших ТНК світу та ТНК в Україні.

Опорні та базові поняття:світове господарство, економічна інтеграція, інтернаціоналізація, глобалізація, транснаціональні корпорації.

 













Домашнє завдання

1. Опрацювати  § 10.

2.  Підготуватися до підсумкового уроку за темами "Вступ", "Національна екоміка", "Світове господарство"(§§ 1-10).

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

9 клас 2021-2022 навчальний рік

                                      24.09.2021    Тема "Чинники розміщення виробництва"       Чинники розміщення виробництва - ц...