23.05.2025
Підсумкова контрольна робота
Виконати підсумкову контрольну роботу.
Контрольна робота виконується до 21-00 23.05.2025, час виконання 20 хвилин.
Перейти за посиланням для виконання роботи: http://join.naurok.ua/
Код доступу 3157410
16.05.2025
Тема «Економічні, продовольчі, екологічні проблеми людства. Взаємозв'язок глобальних проблем. Сталий розвиток»
Домашнє завдання
1) Опрацювати § 45, 46, 47.
3) Переглянути відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=kCiNoW7CYzM
09.05.2025
Тема «Поняття про глобальні проблеми людства, причини їх виникнення, проблеми війни і миру, тероризму, демографічна проблема»
Мета: називати глобальні проблеми людства, наводити приклади конфліктонебезпечних регіонів на карті Європи і світу, характеризувати поширення глобальних проблем, аналізувати сутність, причини виникнення, особливості розвитку сучасних глобальних проблем, показувати на карті країни, що володіють ядерною зброєю.
Домашнє завдання
1. Опрацювати § 44.
2. Відповісти на питання № 4 с.250 підручника та надіслати на електронну пошту до 16.05.2025.
3. Переглянути відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=f0udZFgUWeA
02.05.2025
Тема «Фінансові послуги. Комп'ютерне програмування. Аутсорсинг, його переваги»
Мета: називати ознаки понять «кредит», «фінансовий центр», «офшор», «аутсорсинг», розуміти взаємозв'язки між рівнем розвитку господарства і обсягом фінансових послуг у країні; пояснювати значення фінансового сектору економіки держави та роль фінансових знань для формування добробуту кожної людини; показувати на карті найбільші міжнародні фінансові центри – Лондон, Нью – Йорк, Сінгапур, Сянган (Гонконг), Токіо, Шанхай, Мумбаї, Франкфурт – на – Майні, Чікаго; країни-офшори; країни – лідери на ринку програмового забезпечення, аутсорсингових послуг; обґрунтовувати особливості розміщення аутсорсингу в світі, прискорений розвиток аутсорсингу інформаційних технологій в Україні.
Домашнє завдання
1.Опрацювати §§ 42, 43 (підготуватися до с/р).
2.Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=5y8YMeHn7vo
https://www.youtube.com/watch?v=xEl3QGyRKoE
25.04.2025
Тема «Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров'я»
Мета: знати найвідоміші спеціалізовані центри освіти і науки, технополіси, заклади охорони здоров'я в Україні, ознаки понять «туризм», «рекреаційні ресурси», «інфраструктура туризму», розуміти вплив чинників на розвиток освіти й науки в країні; обґрунтовувати рівень розвитку освіти й науки, охорони здоров'я в окремих регіонах світу, країнах, в Україні; вдосконалити вміння встановлювати взаємозв'язки, роль, значення, переваги, недоліки, позитивні ознаки, проблеми .
Поточний контроль знань з теми «Туризм» (виконати до 21-00 28.04.2025!!!, потім доступ буде закрито (час виконання 6 хв.):
http://join.naurok.ua/ код доступу 6925995
Домашнє завдання
1. Опрацювати § 41.
2.Дізнатися, які фінансові установи є у м. Шостка та які види фінансових послуг вони надають.
18.04.2025
Тема «Міжнародний туризм. Основні туристичні регіони світу. Країни світу з найбільшою кількістю об'єктів світової спадщини ЮНЕСКО. Туризм в Україні. Особливості природних рекреаційних ресурсів. Об'єкти світової спадщини ЮНЕСКО в Україні. Туристичні райони в Україні»
Мета: сформувати знання про особливості основних туристичних регіонів світу, обґрунтовувати рівень розвитку туризму в окремих регіонах та країнах, обґрунтовувати рівень розвитку туризму в окремих регіонах та районах України.
Домашнє завдання
1. Опрацювати § 39, 40.
2. Пройти тест до 21-00 24.04.2025 за посиланням (10 хвилин-час проходження): http://join.naurok.ua/
код 8938490
3. Переглянути відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=tYeytoWWcaE
11.04.2025
Тема «Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Показники зовнішньої торгівлі. Торгівля в Україні. Обсяги та структура експорту та імпорту товарів та послуг. Чинники концентрації роздрібної торгівлі в населених пунктах, регіонах»
Мета: називати види торгівлі, ознаки поняття «зовнішня торгівля», показники зовнішньої торгівлі, аналізувати структуру українського експорту та імпорту, особливості роздрібної торгівлі в Україні.
Домашнє завдання
1. Опрацювати § 37, 38 (підготуватися до самостійної роботи).
2. Переглянути відеоуроки за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=5dXuOyn7CsA
https://www.youtube.com/watch?v=z6z0V8BMiiA&t=23s
04.04.2025
Тема «Транспорт України. Залізничний транспорт – основний вид транспорту України. Найважливіші автомагістралі України. Водні шляхи, найбільші морські та річкові порти України. Повітряний транспорт. Транспортні вузли. Міжнародні транспортні коридори на території України. Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Показники зовнішньої торгівлі»
Мета: називати та показувати на карті основні залізниці, автомагістралі, морські й річкові порти, аеропорти, міжнародні транспортні коридори в Україні; розуміти особливості кожного виду транспорту і його роль у перевезенні вантажів та пасажирів в Україні, домінуючу роль транспорту в експорті послуг Україною; наводити приклади найбільших транспортних вузлів в Україні, називати види торгівлі, ознаки поняття «зовнішня торгівля», показники зовнішньої торгівлі.
Домашнє завдання
1. Опрацювати § 36, 37.
2. Використовуючи карту атласу та текст параграфа, охарактеризуйте особливості транспортної мережі кожного виду транспорту України. Результати роботи занесіть до таблиці (зробити у зошиті, сфотографувати та відправити на електронну пошту
falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 11.04.2025).
Вид транспорту |
Частка вантажообігу |
Частка пасажирообігу |
Найбільші транспортні вузли |
|
|
|
|
3.Переглянути відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=H9bx4Hl7f3k
https://www.youtube.com/watch?v=5dXuOyn7CsA
21.03.2025
Тема «Роль транспорту та його види. Транспорт світу»
Мета: називати види транспорту, істотні ознаки понять «транспортний вузол», «транспортна магістраль», «обсяг перевезень» «вантажообіг», розуміти особливості кожного виду транспорту і його роль у перевезенні вантажів та пасажирів, називати та показувати на карті найбільші за вантажообігом морські порти Східної Азії та Європи, морські судноплавні канали, найбільші за пасажирообігом аеропорти світу, країни з надшвидкісними залізницями, країни з найбільшою протяжністю автомобільних шляхів, основні залізниці, автомагістралі, морські й річкові порти, аеропорти, міжнародні транспортні коридори.
Домашнє завдання
1. Опрацювати § 34, 35.
2. Дослідження «Міські види транспорту свого обласного центру» на с. 29 зошита для практичних робіт з географії (виконати у робочому зошиті і надіслати на електронну пошту до 24.03.2025.
3. Переглянути уроки за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=juRzaRkCW-E
https://www.youtube.com/watch?v=2D7gOTjlhK0
14.03.2025
Урок узагальнення та систематизації знань з розділу «Вторинний сектор господарства»
Виконати тематичну роботу
Тематична робота виконується до 21-00 20.03.2025 (час виконання 30 хвилин), потім доступ буде закрито!!!
Перейти за посиланням для виконання: http://join.naurok.ua/
Код доступу 1353881
07.03.2025
Тема «Харчові продукти та їх виробництво в Україні»
Мета: називати складові харчової промисловості, характеризувати особливості виробництва окремих видів продуктів харчування, аналізувати карту харчової промисловості та показувати на карті найбільші центри виробництва харчових продуктів і напоїв в Україні, пояснювати розміщення підприємств харчової промисловості в Україні.
Домашнє завдання
1. Опрацювати § 33, повторити §§ 21-32 (підготуватися до тематичної роботи).
2. Виконати дослідження «Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини» (с.28 практичного зошиту з географії) та надіслати на електронну пошту до 10.03.2025.
28.02.2025
Тема «Виробництво тканин, одягу, взуття в Україні та світі. Виробництво продуктів харчування у світі»
Мета: називати види тканин та сировини для їх виробництва, розуміти вплив працересурсного та споживчого чинників на розвиток текстильного, швейного, взуттєвого виробництва, аналізувати карту текстильної промисловості України та показувати на карті найбільші центри текстильного, швейного, взуттєвого виробництва, розуміти вплив спеціалізації сільського господарства, споживчого чинника та ТНК на розвиток харчової промисловості, наводити приклади традиційних виробництв харчових продуктів різних країн світу, оцінювати місце України на світовому та європейському ринках продовольства та органічних продуктів харчування.
Завдання. Дослідіть географію основних галузей легкої промисловості. Результати занесіть у таблицю, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту до 07.03.2025.
Назва галузі |
Чинники розміщення |
Найбільші центри |
|
|
|
Домашнє завдання
21.02.2025
Тема «Машинобудування в Україні. Практична робота № 7»
Мета: показувати на карті найбільші центри машинобудування в Україні та пояснювати їх розміщення, оцінювати роль машинобудування в розвитку господарства України.
Домашнє завдання
1.Опрацювати параграф 30.
14.02.2025
Тема «Роль машинобудування в сучасному світі. Різноманітність підприємств та чинники їхнього розміщення. Спеціалізація та кооперування в машинобудуванні. Машинобудування світу»
Мета: називати види продукції машинобудівних підприємств, чинники розміщення окремих виробництв машин та устаткування, розуміти необхідність спеціалізації та кооперування в машинобудуванні пояснювати розміщення виробництв транспортних засобів, промислового обладнання, сільськогосподарської техніки, електротехнічної та електронної продукції побутового призначення, наводити приклади найбільших країн-виробників машинобудівної продукції та показувати їх на карті, характеризувати сучасні тенденції розвитку і розміщення виробництва машин і устаткування в світі.
Завдання. Дослідить географію провідних галузей машинобудування. Результати занесіть у таблицю, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту до 21.02.2025.
Назва галузі |
Провідні країни-виробники |
Чинники розміщення |
|
|
|
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграфи 28, 29.
2.Переглянути відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=dJv_pVvi6AE
07.02.2025
Тема «Хімічна промисловість України. Виробництво деревини й паперу в Україні. Найбільші в світі країни виробники деревини та паперу»
Мета: характеризувати сировинну базу та пояснювати вплив різних чинників на розміщення виробництв деревини й паперу, показувати на карті центри виробництва деревини й паперу в Україні, наводити приклади найбільших у світі країн-виробників деревини та паперу.
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграфи 26, 27.
Промисловість |
Чинники розміщення |
Продукція та найбільші центри |
|
|
|
3.Переглянути відеоурок:
31.01.2025
Тема «Значення та особливості технологій хімічного виробництва. Чинники розміщення основних виробництв хімічних речовин і хімічної продукції. Виробництво продукції хімічної промисловості світу»
Мета: називати види хімічної продукції та види мінеральних добрив, пояснювати вплив різних чинників на розміщення виробництв хімічної продукції, оцінювати вплив виробництва хімічної продукції на довкілля та здоров'я населення.
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 26.
Виробничі особливості
|
- Широка сировинна база. - …. |
Чинники розміщення
|
-Сировинний (добувна промисловість та виробництва, де наявні витрати матеріалів або значна кількість відходів від їх переробки (виробництво азотних та калійних добрив). - ….. |
24.01.2025
Тема «Виробництво чавуну, сталі, прокату України: домінуючі технології, сукупність чинників розміщення підприємств, основні центри, місце України на світовому ринку чорних металів. Основні центри виробництва кольорових металів в Україні. Практична робота № 6 »
Мета: пояснювати розміщення підприємств чорної і кольорової металургії в Україні, показувати на карті центри чорної та кольорової металургії, аналізувати статистичні дані щодо обсягів виробництва та експорту металургійної продукції України.
Завдання Заповнити таблицю «Чорна металургія України»
Структура |
|
Значення |
|
Сировинна база |
|
Форми організації виробництва |
|
Технологічні особливості виробничого процесу (способи виплавки сталі) |
|
Металургійні райони, чинники розміщення, найбільші центри. |
|
Проблеми |
|
Перспективи розвитку |
|
Домашнє завдання
1. Опрацювати § 25.
2. Виконати практичну роботу № 6 до 27.01.2025 та надіслати на електронну пошту.
3. Переглянути відео-уроки:
https://www.youtube.com/watch?v=lTaBESpD6I8
Тема «Значення металургійного виробництва в господарстві. Металургійне виробництво світу. Найбільші країни-виробники та країни-споживачі чорних металів. Сучасні тенденції розміщення виробництв чавуну, сталі, прокату. Найбільші країни-виробники та країни-споживачі кольорових металів у світі»
Мета: наводити приклади найбільших країн-виробників чавуну, сталі, алюмінію, титану, міді в Європі та світі, аналізувати статистичні дані щодо обсягів виробництва та експорту металургійної продукції в світі.
Домашнє завдання
2.Заповнити таблицю «Найбільші країни-виробники та країни-споживачі кольорових металів» (роботу виконати до 24.01.2025 та надіслати на електронну пошту).
Виробники |
Споживачі |
Алюмінієва промисловість:
|
|
Мідна промисловість:
|
|
Виробництво свинцю та цинку:
|
|
Виробництво золота:
|
|
3. Переглянути урок за посиланням:
ttps://www.youtube.com/watch?v=7-CvSeznaj0
https://www.youtube.com/watch?v=H0bwGj8WTTM
«Електроенергетика світу та України. Типи електростанцій та їх розміщення. Відновлювані джерела енергії. Об’єднана енергосистема України. Практична робота №5»
Мета: називати типи електростанцій за джерелом енергетичних ресурсів, шляхи енергозбереження; порівнювати структуру виробництва електроенергії в Україні та провідних державах світу; оцінювати перспективи використання відновлюваних джерел енергії різних видів в світі; виявляє переваги і недоліки виробництва електроенергії на різних типах електростанцій; аналізувати негативні наслідки впливу діяльності різних типів електростанцій на довкілля та здоров’я людини.
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграфи 21, 22.
2. Виконати практичну роботу № 5 та надіслати на електронну пошту до 13.01.2025.
3. Переглянути відео-урок:
20.12.2024
Підсумковий урок з теми «Первинний сектор господарства»
Виконати тематичну роботу
Тематична робота виконується до 21-00 23.12.2024, час виконання 15 хвилин (потім доступ буде закрито).
Перейти за посиланням для виконання: http://join.naurok.ua/
Код доступу 8793354
13.12.2024
Тема «Нерудні (неметалеві) ресурси світу та України»
Мета: розуміти закономірності поширення родовищ і басейнів корисних копалин; знаходити і показувати на картах різного масштабу країни з найбільшими обсягами видобутку кам’яної та калійної солей, фосфоритів, каоліну та ін.
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 20.
2. Повторити параграфи 11-19 (підготуватися до тематичної роботи з теми «Первинний сектор господарства»).
3. Дослідження «Проблеми й перспективи освоєння родовищ нафти і природного газу на шельфі Чорного та Азовського морів» - виконати дослідження (с.14 практичного зошита з географії) та надіслати на електронну пошту до 20.12.2024
06.12.2024
Тема «Паливні та рудні (металеві) ресурси. Видобування паливних та рудних ресурсів в Україні. Практична робота № 4 «Позначення на контурній карті найбільших басейнів видобутку кам’яного вугілля, нафти і природного газу»
Мета: називати види мінеральних ресурсів за використанням; наводити приклади найбільших країн-експортерів та країн-імпортерів нафти, природного газу, кам’яного вугілля; розуміти закономірності поширення родовищ і басейнів корисних копалин; знаходити і показувати на картах різного масштабу найбільші басейни нафти і природного газу – Перської затоки, Західносибірський, Зондський, Сахарський, Гвінейської затоки, Техаський, Мексиканської затоки, Західноканадський, Північноморський, основні райони видобування нафти і природного газу в Україні, найбільші басейни та райони видобування вугілля – Верхньосілезький (Польща), Кузнецький (росія), Карагандинський (Казахстан), Північно-Східний (Китай), Східний (Індія), Аппалацький (США), Південно-Східний (Австралія), Донецький та Львівсько-Волинський (Україна) .
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграфи 18,19.
2.Виконати практичну роботу № 4 та надіслати на електронну пошту: falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 13.12.2024.
29.11.2024
Тема «Лісове господарство. Склад і значення лісового господарства. Ліси і лісові ресурси. Лісові пояси Землі. Лісове господарство України. Мінеральні ресурси і ресурсозабезпеченість»
Мета: називати основні лісові пояси світу, види мінеральних ресурсів за використанням; пояснювати розміщення лісових поясів світу та лісових масивів в Україні; показувати на карті світу ліси помірного поясу, вологі екваторіальні і тропічні ліси, райони лісового господарства у світі та в Україні; порівнювати лісозабезпеченість України, світу та окремих його регіонів, розуміти закономірності поширення родовищ і басейнів корисних копалин, обчислювати та порівнювати ресурсозабезпеченість країн світу.
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграфи 16,17.
2. Переглянути урок;
22.11.2024
Тема «Сільське господарство України. Розміщення в Україні виробництва зернових і технічних культур, картоплярства, овочівництва, баштанництва, виноградарства. Структура та розміщення тваринництва. Зональна спеціалізація сільського господарства України»
Мета: характеризувати особливості розміщення галузей рослинництва та тваринництва в Україні, аналізувати карти сільськогосподарських культур та тваринництва, оцінити місце України на світових ринках сільськогосподарської продукції, показувати на карті сільськогосподарські зони, гірські та приміські сільськогосподарські райони.
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграфи 14,15.
2.Схарактеризуйте особливості розміщення посівів найважливіших зернових культур за картами атласу. Результати роботи оформіть у вигляді таблиці (роботу виконати до 29.11.2024 та надіслати на електронну пошту).
3. Переглянути уроки:
Назва культури
Характеристика
Зони (області) вирощування
15.11.2024
Тема «Тваринництво світу. Структура та розміщення тваринництва. Виробництво продукції тваринництва. Сільськогосподарські пояси світу. Рибне господарство»
Мета: аналізувати карти тваринництва, пояснювати поширення в світі свинарства, птахівництва, формування спеціалізованих районів скотарства, вівчарства.
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 13.
2. Переглянути урок:
08.11.2024
Тема «Рослинництво світу. Склад рослинництва. Зернові культури. Технічні культури. Картоплярство. Виноградарство. Практична робота № 3. Основні технічні культури помірного і тропічного кліматичних поясів»
Мета: аналізувати карти сільськогосподарських культур, показувати на карті світу зони вирощування основних рослинних культур.
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 12.
2. Виконати практичну роботу № 3 та надіслати на електронну пошту:
falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 15.11.2024
3. Переглянути урок за посиланням: Рослиництво світу
25.10.2024
Тема «Сільське господарство світу. Складники сільського господарства. Чинники розміщення сільськогосподарського виробництва. Землезабезпеченість. Аграрні відносини. Революції в сільському господарстві»
Мета: називати види діяльності в сільському господарстві, види сільськогосподарських угідь, наводити приклади впливу природних чинників на рівень розвитку та спеціалізацію сільського господарства.
Домашнє завдання
1. Опрацювати параграф 11.
2. Переглянути урок:
18.10.2024
Підсумковий урок за темами «Вступ»,«Національна економіка», «Світове господарство»
Виконати тематичну роботу
Тематична робота виконується до 21-00 25.10.2024, час виконання 20 хвилин (потім доступ буде закрито).
Перейти за посиланням для виконання:
Код доступу 2317668
11.10.2024
Тема «Сучасні тенденції розвитку світового господарства. Глобалізація та регіональна економічна інтеграція. Багаторівневість світового господарства, його просторова структура за концепцією «центр-периферія»
Мета: розуміти сутність тенденцій розвитку світового господарства, багаторівневість світового господарства, пояснювати вплив глобалізації на темпи розвитку світового господарства та національних економік країн різних типів.
Опорні та базові поняття: світове господарство, національна економіка, міжнародний поділ праці, інтернаціоналізація, економічна інтеграція, інформатизація, глобалізація.
Домашнє завдання
1. Прочитайте параграфи 9, 10.
2. Переглянути відео-урок:
04.10.2024
Тема «Типізація країн світу за рівнем економічного розвитку. Сучасні тенденції розвитку світового господарства. Практична робота №2 «Позначення на контурній карті країн «Великої двадцятки і визначення їх місця в сучасній типізації країн за рівнем економічного розвитку»
Мета: наводити приклади країн світу з різним рівнем економічного розвитку, аналізувати інформацію щодо типізації країн за рівнем економічного розвитку, розуміти сутність тенденції розвитку світового господарства, багаторівневість світового господарства.
Опорні та базові поняття: світове господарство, національна економіка, міжнародний, інтернаціоналізація, економічна інтеграція, інформатизація, глобалізація.
Домашнє завдання
1.Прочитайте параграф 8, 9, 10.
2.Виконати практичну роботу № 2 та надіслати на електронну пошту:
falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 08.10.2024
3. Переглянути відео-уроки:
27.09.2024
Тема «Світове господарство. Світовий ринок. Типи економічних систем»
Мета: називати ознаки понять «спеціалізація території», «міжнародний поділ праці», «світове господарство», «світовий ринок», типи економічних систем розуміти важливість світогосподарських зв'язків для національної економіки.
Опорні та базові поняття: національна економіка, спеціалізація, світове господарство, світовий ринок, спеціалізація території, міжнародний поділ праці, економічний розвиток та система.
Домашнє завдання
1. Опрацювати § 6, 7.
2.Виконати самостійну роботу до 21-00 04.10.2024 за посиланням
http://join.naurok.ua/ код доступу 1727142
3. Переглянути відео-урок: Світове господарство
20.09.2024
Тема «Форми просторової організації національної економіки. Чинники розміщення виробництва»
Мета: розрізнять форми просторової організації господарства, розуміти вплив природних і суспільних чинників на розміщення виробництва.
Опорні та базові поняття: виробництво, промисловість, сільське господарство, чинники розміщення виробництва.
Домашнє завдання
1. Опрацювати § 4, 5 з с.31-33.
2. Оформити таблицю в робочому зошиті «Чинники розміщення виробництва» та надіслати на електронну пошту: falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 27.09.2024
Назва чиннику
Вплив чиннику
Приклади галузей
3. Підготуватися до с/р за темою «Національна економіка».
13.09.2024
Тема «Секторальна модель економіки. Форми суспільної організації виробництва. Практична робота № 1 «Аналіз секторальної моделі економіки»
Мета: розрізняти сектори національної економіки, аналізувати секторальну модель економіки України та порівнювати її з іншими державами., розуміти та обґрунтовувати форми суспільної організації виробництва (концентрація, дисперсія, комбінування, кооперування, спеціалізація, агломерування).
Опорні та базові поняття: економічний розвиток, національна економіка, сектори національної економіки, секторальна модель, виробництво, промисловість, сільське господарство, послуги, концентрація, спеціалізація, кооперування, комбінування, агломерування.
Домашнє завдання
1. Опрацювати § 3 з с.19, § 5 с.29-30.
2. Виконати практичну роботу № 1 та надіслати на електронну пошту:
falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 16.09.2024
06.09.2024
Тема «Об'єкти вивчення економічної географії. Взаємодія господарства і природи в географічному середовищі. Економічна географія в системі географічних наук. Національна економіка»
Мета: називати об'єкт вивчення економічної географії, ознаки понять національна економіка, валовий внутрішній продукт, індекс людського розвитку, пояснювати актуальність її вивчення, наводити приклади зв'язків з іншими науками.
Опорні та базові поняття: економічна географія, національна економіка, економічний розвиток, валовий внутрішній продукт, індекс людського розвитку.
Домашнє завдання
1. Опрацювати § 1,2.
2. Переглянути відео-урок :
Немає коментарів:
Дописати коментар