9 клас 2021-2022 навчальний рік

03.06.2022

Підсумковий урок з розділів «Третинний сектор господарства», «Глобальні проблеми людства»

Виконати  тематичну роботу 

Тематична робота виконується  до 15-00 04.06.2022 (час виконання 20 хвилин) !!!

Перейти за посиланням для виконання: http://join.naurok.ua/

Код доступу 2577903

  

01.06.2022

Тема «Україна та глобальні проблеми людства. Взаємозв'язок глобальних проблем. Сталий розвиток»

Мета: характеризувати поширення глобальних проблеми людства та їх проявів на території України, оцінювати наслідки прояву глобальних проблем для окремих регіонів України.

 Домашнє завдання

1) Опрацювати § 47.

2) Виконати самостійну роботу за посиланням до 02.06.2022  (20-00) час виконання  15 хвилин 

http://join.naurok.ua/

 Код доступу 4449457

3) Переглянути відео - урок за посиланнями:

 


 Посилання на онлайн-урок  27.05.2021 о 08-55:

https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz   

27.05.2022

Тема «Поняття про глобальні проблеми людства, причини їх виникнення, проблеми війни і миру, проблема тероризму, екологічна проблема, сировинна й енергетична проблеми. Демографічна та продовольча проблеми. Проблема подолання відсталості країн, що розвиваються. Взаємозв'язок глобальних проблем. Роль світової громадськості та міжнародних організацій у їх розв'язуванні»

Мета: називати глобальні проблеми людства, наводити приклади конфліктонебезпечних регіонів на карті Європи і світу, характеризувати поширення глобальних проблем, аналізувати сутність, причини виникнення, особливості розвитку сучасних глобальних проблем, показувати на карті країни, що володіють ядерною зброєю, найбільші в світі райони екологічної катастрофи, обґрунтовувати можливі шляхи подолання глобальних проблем.

 Домашнє завдання

1) Опрацювати § 44, 45, 46.

2) Підготуватися до самостійної роботи.

3) Переглянути відео - уроки за посиланнями:

 


 


 

20.05.2022

Підсумкова контрольна робота

Виконати підсумкову контрольну роботу. 

Контрольна робота виконується    до 10-00, час виконання 40 хвилин.

Перейти за посиланням для виконання роботи: http://join.naurok.ua/ 

Код доступу 8347426

  

18.05.2022

Тема «Фінансові послуги. Комп'ютерне програмування. Аутсорсинг, його переваги»

Мета: називати ознаки понять кредит, фінансовий центр, офшор, аутсорсинг, розуміти взаємозв'язок між рівнем розвитку господарства і обсягом фінансових послуг у країні.

 Домашнє завдання

1) Опрацювати § 42, 43.

2) Підготуватися до річної контрольної роботи!!! (повторити матеріал до § 43 (включно).

3) Переглянути відео - урок за посиланням:

  


    

 

 13.05.2022

Тема «Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров'я»

Мета: називати найвідоміші спеціалізовані центри освіти й науки, технополіси, заклади охорони здоров'я в Україні та своєму регіоні, розуміти вплив чинників на розвиток освіти й науки в країні, обґрунтовувати рівень розвитку освіти й науки, охорони здоров'я в окремих регіонах світу, країнах, в Україні; показувати на карті найвідоміші центри освіти в Україні.

Завдання. Заповнити таблицю «Характеристика окремих технопарків світу (виконати  до 18.05.2022 та надіслати на електронну пошту).

 

Назва технопарку

Країна

Рік створення

Кількість фірм

Кількість працівників, тис.осіб

Спеціалізація

Кремнієва (Силіконова) долина

США

1951

7000

100,0

ІКТ, електроніка

Софія-Антиполіс

 

 

 

 

 

Берег озера

 

 

 

 

 

Гайдельберг

 

 

 

 

 

Біополіс

 

 

 

 

 

Кулім

 

 

 

 

 

 

 Домашнє завдання

1) Опрацювати § 41.

2) Переглянути відео - урок за посиланням:

 


 Фащук В. та Воробйов Б., заберіть зошит для практичних робіт на першому поверсі школи у чергового.

Посилання на онлайн-урок  06.05.2021 о 08-55:

https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz   

 06.05.2022

Тема «Туризм як складник національної економіки, його види. Чинники розвитку туризму в регіоні, країні. Туристична інфраструктура. Туризм в Україні. Особливості природних рекреаційних ресурсів. Об'єкти світової спадщини ЮНЕСКО в Україні. Туристичні райони в Україні»

Мета: сформувати знання про  види туризму, ознаки понять «туризм», «рекреаційні ресурси», «інфраструктура туризму», розуміти вплив природних і суспільних чинників на розвиток туризму; обґрунтовувати рівень розвитку туризму в окремих регіонах та районах України.

  Поточний контроль знань з теми «Торгівля» (виконати  06.05.2022 до 16-00): https://forms.gle/weXBdD4m6BFBNBuU8

 Домашнє завдання

1) Опрацювати § 39, § 40.

2) Переглянути відео -уроки за посиланнями:

 



04.05.2022

Тема «Світовий ринок товарів і послуг. Основні напрями зовнішньоторговельних зв'язків. Світова організація торгівлі (СОТ), Регіональні зони вільної торгівлі (NAFTA , ASEAN та інші)

Мета: охарактеризувати міжнародну торгівлю як одну з голов­них форм міжнародного співробітництва; визначати фактори, що впливають на динаміку та структуру міжнародної торгівлі; закріпити поняття «імпорт», «експорт», «сальдо торговельного балансу»; розвивати навички аналізу статистичних даних щодо обсягів зовнішньої торгівлі.

Домашнє завдання  

Опрацювати §37, §38 (підготуватися до самостійної роботи з теми «Торгівля»).

-    Переглянути відео за посиланням:



Посилання на онлайн-урок  29.04.2021 о 08-55:

https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz  

 29.04.2022

Тема «Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Показники зовнішньої торгівлі. Торгівля в Україні. Обсяги та структура експорту та імпорту товарів та послуг. Чинники концентрації роздрібної торгівлі в населених пунктах, регіонах»

Мета: називати види торгівлі, ознаки поняття «зовнішня торгівля», показники зовнішньої торгівлі; аналізувати структуру українського експорту та імпорту, особливості роздрібної торгівлі в Україні.

  Поточний контроль знань з теми «Транспорт». Виконати до     17-00 29.04.2022 та надіслати на електронну пошту.

1.    Населений пункт, де сходяться транспортні магістралі одного чи декількох видів транспорту ______________

2. Добуток кількості перевезених за певний час вантажів на відстань перевезень ______________________

3. Маса перевезених вантажів (або кількість пасажирів) за певний проміжок часу ______________

4. Який вид транспорту в Україні посідає першість за вантажообігом?

5. Яка країна має найбільшу довжину залізничних та автомобільних шляхів?

6.    Яка країна є лідером за протяжністю швидкісних залізниць?

7. Який вид транспорту забезпечує найбільшу частку вантажоперевезень у світі?

8.    Який вид транспорту здатний здійснювати перевезення «від порогу до порогу», має високу швидкість перевезень , але невисоку вантажопідйомність та залежність від погодних умов?

9. Укажіть країну, яка володіє однією з найбільших у світі кількістю морських торговельних суден ____________

10. Який вид транспорту в Україні зорієнтований переважно на міжнародних пасажирських перевезеннях? 

Домашнє завдання

- Підручник, опрацювати § 37 (до ст.208), § 38.

- Переглянути відео- урок за посиланням:

 

 

22.04.2022

Тема «Транспорт світу»

Мета: називати та показувати на карті найбільші за вантажообігом морськи порти Східної Азії та Європи, морські судноплавні канали, найбільші за пасажирообігом аеропорти світу, країни з надшвидкісними залізницями, країни з найбільшою протяжністю автомобільних шляхів, основні залізниці, автомагістралі, морські й річкові порти, аеропорти, міжнародні транспортні коридори.

Домашнє завдання  

1.    Опрацювати § 35.

 2. Переглянути урок за посиланням:


           

20.04.2022

Тема «Роль транспорту та його види. Транспорт України»

Мета: називати види транспорту, істотні ознаки понять «транспортний вузол», «транспортна магістраль», «обсяг перевезень» «вантажообіг», розуміти особливості кожного виду транспорту і його роль у перевезенні вантажів та пасажирів, оцінювати вплив різних видів транспорту на довкілля та здоров'я населення, показувати на карті основні залізниці, автомагістралі, морські й річкові порти аеропорти, міжнародні транспортні коридори в Україні, розуміти особливості кожного виду транспорту і його роль у перевезенні вантажів та пасажирів в Україні.

Завдання 1. Опрацюйте відповідний текст параграфа та ознайомтеся з особливостями роботи основних видів транспорту. Результати занесіть у таблицю, сфотографуйте та надішліть на електронну пошту до 22.04.2022.

Вид транспорту

Переваги

Недоліки

 

 

 

Завдання 2. Використовуючи карту та текст параграфа, охарактеризуйте особливості транспортної мережі кожного виду транспорту України . Результати занесіть у таблицю, сфотографуйте та надішліть на електронну пошту до 22.04.2022.

Вид транспорту

Частка вантажообігу

Частка пасажирообігу

Найважливіши магістралі

Найбільші транспортні вузли

 

 

 

 

 

 

Домашнє завдання  

1.     Опрацювати § 34, 36.

2. Поміркуйте над проблемами розвитку всіх видів транспорту України.

 3. Переглянути уроки за посиланням:

         


                                 

                                                   

15.04.2022

Підсумковий урок за темами: «Виробництво машин та устаткування», «Виробництво тканин, одягу, взуття», «Виробництво харчових продуктів, напоїв»

Виконати  тематичну роботу 

Тематична робота виконується   до 10-00 (час виконання-45 хвилин), потім доступ буде закрито!!!

Перейти за посиланням для виконання: http://join.naurok.ua/

Код доступу 9099269

 

Посилання на онлайн-урок 08.04.2022 о 08-55: 

https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz  

 08.04.2022

Тема «Виробництво продуктів харчування у світі»

Мета: розуміти вплив спеціалізації сільського господарства, споживчого чинника та ТНК на розвиток харчової промисловості, наводити приклади традиційних виробництв харчових продуктів різних країн світу, оцінювати  місце України на світовому та європейському ринках продовольства та органічних продуктів харчування.

Домашнє завдання  

1.    Опрацювати § 32, повторити §§ 28-31,33.

2.  Підготуватися до підсумкового уроку за темами «Виробництво машин та устаткування», «Виробництво тканин, одягу, взуття», «Виробництво харчових продуктів, напоїв»

 3. Переглянути урок за посиланням: 


 

06.04.2022

Тема «Харчові продукти та їх виробництво в Україні»

Мета: називати складові харчової промисловості, характеризувати особливості виробництва окремих видів продуктів харчування, аналізувати карту харчової промисловості та показувати на карті найбільші центри виробництва харчових продуктів і напоїв в Україні, пояснювати розміщення підприємств харчової промисловості в Україні.

Завдання. Дослідіть географію основних галузей харчової промисловості в Україні. Результати занесіть у таблицю.

Назва галузі

Чинники розміщення

Найбільші центри

 

 

 

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 33.

2. Пройти тест за посиланням (06.04.2022 до 17-00, час виконання 20 хвилин):

http://join.naurok.ua/   Код доступу 5278654

 3. Переглянути урок за посиланням:

 


01.04.2022

Тема «Народні промисли в Україні»

Мета: наводити приклади продукції народних промислів, що набули поширення в Україні та своєї місцевості, показувати на карті центри народних промислів, розуміти значення народного мистецтва як складової української культури.

Завдання. Заповніть таблицю «Народні промисли в Україні», сфотографуйте і надішліть на електронну пошту до 06.04.2022.   

Вид промислу

Характеристика

Центри розвитку

1.Вишивка

 

 

2. Килимарство

 

 

3. Гончарство

 

 

4. Ковальські ремесла

 

 

5. Декоративний розпис

 

 

6. Художня обробка дерева

 

 

7. Плетнекарсво

 

 

8. Художнє скло

 

 

       Домашнє завдання  

 1. Опрацювати § 31 та підготуватися до самостійної роботи.

 2. Переглянути урок за посиланням:

 


 

 

25.03.2022

Тема «Виробництво тканин, одягу, взуття в Україні та світі»

Мета: називати види тканин та сировини для їх виробництва, розуміти вплив працересурсного та споживчого чинників на розвиток текстильного, швейного, взуттєвого виробництва, аналізувати карту текстильної промисловості України та показувати на карті найбільші центри текстильного, швейного, взуттєвого виробництва, наводити приклади найбільших у світі та Європі країн-виробників та країн-експортерів тканин, одягу, взуття.

 Завдання. Дослідіть географію основних галузей легкої промисловості. Результати занесіть у таблицю, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту до 01.04.2022.   

Назва галузі

Чинники розміщення

Найбільші центри

 

 

 

   Домашнє завдання  

 1. Опрацювати § 31 .

 2. Переглянути урок за посиланням:

 


 

23.03.2022

Тема «Машинобудування світу. Взаємозв'язок між рівнем економічного розвитку регіону, країни і рівнем розвитку машинобудування. Найбільші країни-виробники літаків, легкових автомобілів, морських суден, верстатів, комп'ютерів, робототехніки»

Мета: пояснювати розміщення виробництв транспортних засобів, промислового обладнання, сільськогосподарської техніки, електротехнічної та електронної продукції побутового призначення, наводити приклади найбільших країн-виробників машинобудівної продукції та показувати їх на карті, характеризувати сучасні тенденції розвитку і розміщення виробництва машин і устаткування в світі.

Завдання. Дослідіть географію провідних галузей машинобудування. Результати занесіть у таблицю, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту до 25.03.2022.   

Назва галузі

Провідні країни-виробники

Чинники розміщення

 

 

 

  Домашнє завдання  

 1. Опрацювати параграф 29.

 2. Переглянути урок за посиланням:

 


04.02.2022

Тема «Хімічне виробництво в Україні. Основні центри виробництва хімічної продукції та чинники їх формування. Найбільші країни-виробники мінеральних добрив, полімерів, ліків»

Мета: показувати на карті найбільші центри виробництва хімічної продукції в Україні, характеризувати сировинну базу виробництва хімічної продукції, наводити приклади найбільших країн-виробників хімічної продукції.

Домашнє завдання  

 1. Опрацювати параграф 26 до с.147 та 27 до с.151.

 2. Заповнити таблицю «Хімічна промисловість України»

 

Промисловість

Чинники розміщення

Продукція та найбільші центри

 

 

 

3. Переглянути урок:


 

 02.02.2022

Тема «Значення та особливості технологій хімічного виробництва. Чинники розміщення основних виробництв хімічних речовин і хімічної продукції, фармацевтичної продукції, гумових і пластмасових виробів»

Мета: називати види хімічної продукції та види мінеральних добрив, пояснювати вплив різних чинників на розміщення виробництв хімічної продукції, оцінювати вплив виробництва хімічної продукції на довкілля та здоров'я населення.

Контроль знань (відповісти на питання та надіслати на електронну пошту до 04.02.2022)

1. Укажіть країну, у якій підприємства чорної металургії працюють виключно на імпортній сировині.

2. Який чинник є провідним в розміщенні металургійного комбінату у Маріуполі?

3. Яка галузь кольорової металургії посідає першість за обсягами виробництва в світі?

4. Яка країна посідає першість за виробництвом міді у світі?

5. Який чинник є провідним у розміщенні Запорізького алюмінієвого комбінату?

6. Укажіть галузь кольорової металургії України, яка працює на власних ресурсах.

7. На який чинник орієнтуються підприємства переробної металургії, що працюють на металобрухті?

 Домашнє завдання  

 1. Опрацювати параграф 26.

 2. Заповнити таблицю «Хімічна промисловість»

 

Виробничі особливості

 

-         Широка сировинна база

-          

Чинники розміщення

 

-         Сировинний (добувна промисловість та виробництва, де наявні витрати матеріалів або значна кількість відходів від їх переробки (виробництво азотних та калійних добрив).

-          

 

 3. Переглянути урок:

 


28.01.2022

Тема «Металургійне виробництво світу. Найбільші країни-виробники та країни-споживачі чорних металів. Сучасні тенденції розміщення виробництв чавуну, сталі, прокату. Найбільші країни-виробники та країни-споживачі кольорових металів у світі»

Мета: наводити приклади найбільших країн-виробників чавуну, сталі, алюмінію, титану, міді в Європі та світі, аналізувати статистичні дані щодо обсягів виробництва та експорту металургійної продукції в світі.      

 

Домашнє завдання  

 1. Опрацювати параграф 23,24

 2. Переглянути урок за посиланням:

 3. Заповнити таблицю «Найбільші країни-виробники та країни-споживачі кольорових металів» (роботу виконати до 02.02.2022 та надіслати на електронну пошту).

 

Виробники

Споживачі

Алюмінієва промисловість:

 

 

Мідна промисловість:

 

 

Виробництво свинцю та цинку:

 

 

Виробництво золота:

 

 

2. Переглянути урок за посиланням:

     


 

       21.01.2022

Тема «Виробництво чавуну, сталі, прокату України: домінуючі технології, сукупність чинників розміщення підприємств, основні центри, місце України на світовому ринку чорних металів. Основні центри виробництва кольорових металів в Україні. Практична робота № 6 »

Мета: пояснювати розміщення підприємств чорної і кольорової металургії в Україні, показувати на карті центри чорної та кольорової металургії, аналізувати статистичні дані щодо обсягів виробництва та експорту металургійної продукції України.

     Завдання  Заповнити таблицю «Чорна металургія України»

Структура

 

Значення

 

Сировинна база

 

Форми організації виробництва

 

Технологічні особливості виробничого процесу (способи виплавки сталі)

 

Металургійні райони, чинники розміщення, найбільші центри.

 

Проблеми

 

Перспективи розвитку

 

  Домашнє завдання

1. Опрацювати § 25.

2. Виконати практичну роботу № 6 до 25.01.2022 та надіслати на електронну пошту.

3. Переглянути уроки:

           


                                                              


       19.11.2021

Тема «Сільське господарство України. Структура та розміщення тваринництва. Зональна спеціалізація сільського господарства України»

Мета: характеризувати особливості розміщення галузей твариництва в Україні, аналізувати карти тваринництва, показувати  на карті сільськогосподарські зони, гірські та приміські сільськогосподарські райони.

       Домашнє завдання  

 1. Опрацювати параграф 15.

 2. Переглянути урок за посиланням:


 

 3. Схарактеризуйте особливості розміщення основних галузей тваринництва України за картами атласу. Результати роботи оформіть у вигляді таблиці (роботу виконати до 21.11.2021 та надіслати на електронну пошту).

 

Назва галузі

Характеристика

Зони (області) поширення

 

 

 

 

 12.11.2021 

Тема «Сільське господарство України. Розміщення в Україні виробництва зернових і технічних культур, картоплярства, овочівництва, баштанництва, виноградарства»

Посилання на онлайн-урок 12.11.2021 о 8-55:                        

https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz 

Мета: характеризувати особливості розміщення галузей рослинництва в Україні, аналізувати карти сільськогосподарських культур, оцінити місце України на світових ринках сільськогосподарської продукції.

 Домашнє завдання  

 1. Опрацювати параграф 14.

 2. Переглянути урок:


 

 3. Схарактеризуйте особливості розміщення посівів найважливіших зернових культур України за картами атласу. Результати роботи оформіть у вигляді таблиці (виконати завдання у робочому зошиті з географії та надіслати на електронну поштуfalko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 16.11.2021).  

 

Назва культури

Характеристика

Зони (області) вирощування

 

 

 

 

 

10.11.2021

Тема «Аграрні відносини. Аграрні суспільства в сучасному світі»

Мета: наводити приклади країн з аграрною міжнародною спеціалізацією, розрізняти форми власності на землю та способи використання земель.

       Домашнє завдання  

 1. Опрацювати параграф 11.

 2. Переглянути урок:


 

 

05.11.2021

Тема «Сільське господарство, його значення в сучасному світі»

Посилання на онлайн-урок 05.11.2021 о 8-55:                        

https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz

Мета: називати види діяльності в сільському господарстві, види сільськогосподарських угідь, наводити приклади впливу природних чинників на рівень розвитку та спеціалізацію сільського господарства.

       Домашнє завдання  

 1. Опрацювати параграф 11 с. 61-63 (до аграрних відносин) та с. 64.

 2. Переглянути урок : 

 


 

 

29.10.2021

Підсумковий урок за темами «Вступ», «Національна економіка», «Світове господарство»

Виконати  тематичну роботу 

 

Тематична робота виконується   з 8-55 до 09-40, потім доступ буде закрито!!!

 

Перейти за посиланням для виконання:  
https://forms.gle/ZP9pa3iR9mt1Gm2XA

 

 

27.10.2021

Тема «Транснаціональні корпорації (ТНК) та їх вплив на функціонування міжнародної економіки. Міжнародні економічні організації»

Посилання на онлайн-урок 27.10.2021 о 9-55:                        

https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz

Домашнє завдання  

1. Опрацювати §10, повторити §§ 1-9.

2. Підготуватися до підсумкового уроку за темами «Вступ», «Національна   економіка», «Світове господарство».

15.10.2021

Тема «Сучасні тенденції розвитку світового господарства. Глобалізація та регіональна економічна інтеграція. Багаторівневість світового господарства, його просторова структура за концепцією «Центр-периферія»

Мета: розуміти сутність тенденції розвитку світового господарства (інтернаціоналізації виробництва, інформатизації, глобалізації, регіональної економічної інтеграції), багаторівневість світового господарства, пояснювати вплив глобалізації на темпи розвитку світового господарства на національних економік країн різних типів.

       Ви вже знаєте, що світове господарство є складною системою, яка поєднує національні економіки країн світу на основі міжнародного поділу праці. На різних етапах розвитку світового господарства мало відповідні часу характерні ознаки та економічних лідерів. Динамічні процеси сьогодення впливають й на світове господарство. Основні тенденції подальшого розвитку світового господарства ви досліджуватиме сьогодні на уроці.





 




Домашнє завдання  

 1. Опрацювати параграфи 9 та 10.

 2. Переглянути урок за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=BdmzoYvbbyc

 3. Виконати практичну роботу № 2 (надіслати на електронну пошту: falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 22.10.2021)

 

24.09.2021   

Тема "Чинники розміщення виробництва"        

    Чинники розміщення виробництва - це певні умови, що впливають на його територіальне розміщення. 

 Серед них найбільше значення мають такі: природних умов, сировинний, водний,  паливно-енергетичний, працересурсний, споживчий,транспортний, науковий, екологічний, військово-стратегічний.

   Домашнє завдання

                    1. Опрацювати параграф 4.

                     2. Переглянути урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=oRfyyJTyEjQ

                     3. Заповнити таблицю "Чинники розміщення виробництва"

                      

Назва чиннику

Вплив чиннику

Приклади галузей

 

 

 


                  22.09.2021

       Тема "Форми просторової організації національної економіки"

Мета: формування знань про форми просторової організації національної економіки; поглибити знання про сучасні глобалізаційні закономірності розвитку суспільства, методологічні та прикладні аспекти просторової організації господарства, умови та фактори стійкого розвитку соціально-економічних систем та механізми його забезпечення, стратегічні напрями та концептуальні пріоритети просторового розвитку України в контексті її інтеграції в світовий економічний простір; розвиток певних практичних навичок.

    Просторова організація економіки регіону охоплює усі питання, що пов’язані з територіальним поділом праці, розміщенням продуктивних сил, місцем регіону у загальнодержавному та у міжнародному поділі праці, регіональними розбіжностями у господарських відносинах, регіональною соціально-економічною політикою, розселенням людей, взаємовідносинами суспільства та навколишнього середовища.

   Поняття „простору” має різне тлумачення, залежно від сфери наукового застосування. „Економічний простір” – це сукупність трудових, фінансових, виробничих та інших економічних інститутів та зв’язків між ними, які функціонують і реалізуються на певній умовній території в масштабах міжрегіонального, національного, макрорегіонального і глобального рівнів.

   Елементи територіальної структури промисловості
   Просторовою (територіальною) структурою економіки (господарства) називають сукупність у певний спосіб взаєморозташованих і взаємопов’язаних територіальних елементів економіки.
  Промисловий пункт — невеликий населений пункт, у якому є однепромислове підприємство. Більшість смт України є промисловими пунктами.
   Промисловий центр — населений пункт, у якому є одне середнє або велике підприємство, чи кілька не пов’язаних між собою виробничими зв’язками підприємств.
   Промисловий вузол — населений пункт з містами — супутниками, що мають низку взаємопов’язаних виробництв. Він може бути утворений у результаті поєднання промислових пунктів та центрів. Наприклад, Житомирський вузол містить Житомир, Коростишів, Бердичів.
   Промислова агломерація є поєднанням промислових вузлів. Київська промислова агломерація поєднує виробництва Києва, Броварів, Борисполя, Василькова, Ірпеня.
      Елементи територіальної структури сільського господарства
   На територіальну організацію сільського господарства впливає географія ґрунтово-кліматичних ресурсів, потреби населення, спеціалізація переробних галузей.
Агропромисловий пункт — населений пункт, де переробляється один вид сировини.
Агропромисловий центр — населений пункт, де переробляються кілька видів сировини з прилеглими районами, які виробляють сільськогосподарську продукцію, що здебільшого є сировиною для промисловості.
Агропромисловий кущ передбачає компактне розміщення агропромислових пунктів і центрів, які розташовані в безпосередній територіальній близькості.
Сільськогосподарські зони та райони — це великі частини території країни, що мають схожі природно-економічні умови та сільськогосподарську спеціалізацію. 
 Економічний район - це територіально цілісна частина країни, яка має свою виробничу спеціалізацію та пов’язана з іншими районами через територіальний поділ праці та обмін продукцією.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 
  1. Прочитати текст параграфа 5 с.31-33.
  2. Знайти з додаткових джерел спеціалізацію регіону у якому ви проживаєте.

Немає коментарів:

Дописати коментар

9 клас 2021-2022 навчальний рік

                                      24.09.2021    Тема "Чинники розміщення виробництва"       Чинники розміщення виробництва - ц...