9 клас. Географія


Дистанційне навчання!!!

27.05.2020

Узагальнення знань з розділу "Глобальні проблеми людства" . Підсумкова контрольна робота за ІІ семестр

1. Повторіть вивчений матеріал, перегляньте уроки на блозі.
 2. Виконати підсумкову контрольну роботу за ІІ семестр. 

Контрольна робота виконується   з 09-00 до 10-00, потім доступ буде закрито!!!

  Перейти за посиланням для виконання роботи: https://forms.gle/t4yemQuaaoiz9nLC8


20.05.2020

Тема «Глобальні проблеми людства. Тематична робота з розділу «Третинний сектор економіки»

Мета: називати глобальні проблеми людства, наводити приклади конфліктонебезпечних регіонів на карті Європи і світу, характеризувати поширення глобальних проблем, складники концепції сталого розвитку, аналізувати сутність, причини виникнення, особливості розвитку сучасних глобальних проблем, оцінювати наслідки прояву глобальних проблем для окремих регіонів і країн світу, роль світової громадськості та міжнародних організацій у їх розв'язуванні; виховувати небайдужість до суспільно-політичного життя світу.

Тематична робота з теми «Третинний сектор господарства» (перейти за посиланням та виконати роботу до 22.05.2020, потім доступ буде закрито !!!) : https://forms.gle/2YB1A7wT5mrQt1Fw8


-         Пригадайте екологічні проблеми материків та океанів та причини їх виникнення

-         Завершує курс «Україна і світове господарство» розділ «Глобальні проблеми людства».

Вам відомо, що на сьогодні процес взаємодій суспільства і природи дійшов кількісної і якісної межі, коли виник феномен взаємодії суспільства з природою планети. Науково- технічний прогрес призвів, з одного боку, до формування у людства всеохоплюючої  системи знань і технологій, з іншого – до збільшення антропогенного впливу на природу. Сформувалися складні господарські системи, вплив яких поширюється на весь світ. Як результат – почав зростати взаємозв'язок і взаємозалежність господарського та політичного життя країн і народів світу. Сутність цих процесів і явищ породжує глобальні проблеми, що стосується всього людства.

 Переглянути відео!!!



 Домашня робота

-         Опрацювати §§ 44 – 47.
-         Повторити §§ 21-33 (підготуватися до підсумкової контрольної роботи з тем «Вторинний сектор господарства та глобальні проблеми людства», яку ви будете виконувати 27.05.2020              з 9-00 до 9-45, а потім доступ буде закрито).



18.05.2020

Тема «Фінансові послуги. Комп'ютерне програмування»

Мета: називати ознаки понять «кредит», «фінансовий центр», «офшор», «аутсорсинг», розуміти взаємозв'язки між рівнем розвитку господарства і обсягом фінансових послуг у країні; пояснювати значення фінансового сектору економіки держави та роль фінансових знань для формування добробуту кожної людини; показувати на карті найбільші міжнародні фінансові центри – Лондон, Нью – Йорк, Сінгапур, Сянган (Гонконг), Токіо, Шанхай, Мумбаї, Франкфурт – на – Майні, Чікаго; країни-офшори; країни – лідери на ринку програмового забезпечення, аутсорсингових послуг; обґрунтовувати особливості розміщення аутсорсингу в світі, прискорений розвиток аутсорсингу інформаційних технологій в Україні.

  Домашнє завдання

-     Опрацювати §§ 42-43, повторити §§ 34-41 , переглянути відеоуроки (підготуватися до тематичної  роботи з теми «Третинний сектор господарства»).


-      Переглянути відеоуроки: 





13.05.2020

Тема «Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров'я»

Мета: знати  найвідоміші спеціалізовані центри освіти і науки, технополіси, заклади охорони здоров'я в Україні, ознаки понять «туризм», «рекреаційні ресурси», «інфраструктура туризму», розуміти вплив чинників на розвиток освіти й науки в країні; обґрунтовувати рівень розвитку освіти й науки, охорони здоров'я в окремих регіонах світу, країнах, в Україні; вдосконалити вміння встановлювати взаємозв'язки, роль, значення, переваги, недоліки, позитивні ознаки, проблеми .

  Поточний контроль знань з теми «Туризм» (виконати до 15.05.2020!!!, потім доступ буде закрито): https://forms.gle/Qg4WhcVa6jkA5mwD7

 Домашнє завдання

ü Опрацювати § 41.
ü Переглянути відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=BbI4595A7ow
ü Дізнатися, які фінансові установи є у м.Шостка та які види фінансових послуг вони надають.



06.05.2020

Тема «Міжнародний туризм. Основні туристичні регіони світу. Країни світу з найбільшою кількістю об'єктів світової спадщини ЮНЕСКО»

Мета: сформувати знання про  особливості основних  туристичних регіонів світу, обґрунтовувати рівень розвитку туризму в окремих регіонах та країнах.
 
Домашнє завдання

ü Опрацювати § 39 (з с. 219), повторити § 39 (до с.219), § 40, підготуватися до поточного контролю з теми «Туризм».

ü Переглянути відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=0JUBdUBx-HY ; повторення матеріалу : https://www.youtube.com/watch?v=djIJJcxtX9o


04.05.2020

Тема «Туризм як складник національної економіки, його види. Чинники розвитку туризму в регіоні, країні. Туристична інфраструктура. Туризм в Україні. Особливості природних рекраційних ресурсів. Об'єкти світової спадщини ЮНЕСКО в Україні. Туристичні райони в Україні»

Мета: сформувати знання про  види туризму, ознаки понять «туризм», «рекреаційні ресурси», «інфраструктура туризму», розуміти вплив природних і суспільних чинників на розвиток туризму; обґрунтовувати рівень розвитку туризму в окремих регіонах та районах України.

  Поточний контроль знань з теми «Торгівля» (виконати до 06.05.2020!!!): https://forms.gle/YsrxEpF1yrSsVWdz6

Домашнє завдання

ü Опрацювати § 39 (до ст.219), § 40.

ü Переглянути відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=djIJJcxtX9o

29.04.2020

Тема «Світовий ринок товарів і послуг. Основні напрями зовнішньоторговельних зв'язків. Світова організація торгівлі (СОТ), Регіональні зони вільної торгівлі (NAFTA , ASEAN)

Мета: охарактеризувати міжнародну торгівлю як одну з голов­них форм міжнародного співробітництва; визначати фактори, що впливають на динаміку та структуру міжнародної торгівлі; закріпити поняття «імпорт», «експорт», «сальдо торговельного балансу»; розвивати навички аналізу статистичних даних щодо обсягів зовнішньої торгівлі.

Домашнє завдання 

ü Опрацювати § 37, повторити § 38 (підготуватися до самостійної роботи з теми «Торгівля»).

ü Переглянути відео за посиланнями : https://www.youtube.com/watch?v=mAzrAjTxkn0https://www.youtube.com/watch?v=h-Gu_y-DmIs


22.04.2020

Тема «Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Показники зовнішньої торгівлі. Торгівля в Україні. Обсяги та структура експорту та імпорту товарів та послуг. Чинники концентрації роздрібної торгівлі в населених пунктах, регіонах»

Мета: називати види торгівлі, ознаки поняття «зовнішня торгівля», показники зовнішньої торгівлі; аналізувати структуру українського експорту та імпорту, особливості роздрібної торгівлі в Україні.

  Поточний контроль знань з теми «Транспорт»

1.    Населений пункт, де сходяться транспортні магістралі одного чи декількох видів транспорту ______________
2.    Добуток кількості перевезених за певний час вантажів на відстань перевезень ______________________
3.   Маса перевезених вантажів (або кількість пасажирів) за певний проміжок часу ______________
4.        Який вид транспорту в Україні посідає першість за вантажообігом?
5.   Яка країна має найбільшу довжину залізничних та автомобільних шляхів?
6.      Яка країна є лідером за протяжністю швидкісних залізниць?
7. Який вид транспорту забезпечує найбільшу частку вантажоперевезень у світі?
8.    Який вид транспорту здатний здійснювати перевезення «від порогу до порогу», має високу швидкість перевезень , але невисоку вантажопідйомність та залежність від погодних умов?
9.    Укажіть країну, яка володіє однією з найбільших у світі кількістю морських торговельних суден ____________

10. Який вид транспорту в Україні зорієнтований переважно на міжнародних пасажирських перевезеннях?
(Роботу виконати до 24.04.2020 та надіслати на електронну пошту)


Домашнє завдання
ü  Підручник, опрацювати § 37 (до ст.208), § 38.
ü  Скласти перелік підприємств роздрібної торгівлі, послугами яких користується ваша родина (зробити роботу у зошиті, сфотографувати і відправити на електронну пошту до 25.04.2020).

ü  Не забувайте дивитися уроки по телебаченню.


15.04.2020

Тема «Транспорт світу. Країни, що вирізняються високим рівнем розвитку мережі залізниць й автомобільних шляхів. Найбільші морські порти, їхній вплив на розміщення промисловості. Найбільші судноплавні річки світу. Найбільші аеропорти світу. Міжнародні транспортні коридори»


Мета: називати та показувати на карті найбільші за вантажообігом морські порти Східної Азії та Європи, морські судноплавні канали, найбільші за пасажирообігом аеропорти світу, країни з надшвидкісними залізницями; країни з найбільшою протяжністю автомобільних шляхів, основні залізниці, автомагістралі, морські й річкові порти, аеропорти, міжнародні транспортні коридори.



Домашнє завдання
§  Підручник, опрацювати § 35, повторити §§ 34,36, підготуватися до поточного контролю знань за темою «Транспорт»
§  Написати есе, у якому висловити свої міркування за темою «Транспортна система світу в маймутньому» (зробити роботу у зошиті, сфотографувати і відправити на електронну пошту до 21.04.2020).

§  Не забувайте дивитися уроки по телебаченню.



Гарних Вам свят і не хворійте !!!

08.04.2020

Тема «Транспорт України. Залізничний транспорт – основний вид транспорту України. Найважливіші автомагістралі України. Водні шляхи, найбільші морські та річкові порти України. Повітряний транспорт. Транспортні вузли. Міжнародні транспортні коридори на території України»


Мета: називати та показувати на карті основні залізниці, автомагістралі, морські й річкові порти, аеропорти, міжнародні транспортні коридори в Україні; розуміти особливості кожного виду транспорту і його роль у перевезенні вантажів та пасажирів в Україні, домінуючу роль транспорту в експорті послуг Україною; наводити приклади найбільших транспортних вузлів в Україні.




Домашнє завдання

ü    Опрацювати § 36
ü  Використовуючи карту атласу та текст параграфа, охарактеризуйте особливості транспортної мережі кожного виду транспорту України. Результати роботи занесіть до таблиці (зробити у зошиті, сфотографувати та відправити на електронну пошту  falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 11.04.2020).
ü Переглянути урок з географії (повторення матеріалу) за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=xFuX4Safkbc

06.04.2020

Тема «Транспорт, його роль у національній економіці та формуванні світового господарства. Види транспорту, їхні переваги й недоліки»


Мета: називати види транспорту, розуміти особливості кожного виду транспорту і його роль у перевезенні вантажів та пасажирів, оцінювати вплив різних видів транспорту на довкілля та здоров′я населення, вдосконалити вміння працювати з візуальними та статистичними джерелами знань, аналізувати їх, робити висновки.




Елементи територіальної організації транспортної системи

Транспортна система територіальне поєднання взаємопов′язаних видів транспорту, що забезпечують перевезення вантажів і пасажирів.

Транспортні вузли – місця перетину або розгалуження трьох і більше шляхів сполучення одного або декількох видів транспорту. Залежно від видів транспотру, що стикаються, вузли поділяють на залізничні, залізнично-автодорожні, залізнично-автодорожно-морські та ін.

Транспортна мережа – сукупність усіх шляхів сполучення, що зв′язують між собою підприємства, населені пункти або регіони.
Густота транспортної мережі – довжина шляхів сполучення певного виду транспорту на одиницю площі.

Транспортні магістралі – найважливіші транспортні шляхи з високою пропускною здатністю. Розрізняють спеціальні (залізничні, автомобільні), транспортні магістралі та полімагістралі, що  містять шляхи сполучення двох або навіть трьох видів транспорту.

Транспортні коридори – це полімагістралі, яке забезпечують масове перевезення вантажів і пасажирів у напрямку їх найбільшої концентрації та мають розвинену інфраструктуру. Розрізняють національні та міжнародні транспортні коридори (МТК).



Домашнє завдання
ü Опрацювати § 34
ü Проведіть дослідження «Міські види транспорту свого обласного центру» (зробити у зошиті, сфотографувати та відправити на електронну пошту :  falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 09.04.2020).
1)    Дізнайтеся, які міські види транспорту забезпечують основні перевезення пасажирів у вашому обласному центрі та вартість перевезень.
2)    З′ясуйте, які проблеми заважають міським видам транспорту вашого обласного центру досягти європейського рівня розвитку



25.03.2020

  Тематичне оцінювання з тем: "Виробництво машин та устаткування", "Виробництво тканин, одягу, взуття", "Виробництво харчових продуктів, напоїв"


  1. Назвіть "харчову візитку" Франції та Італії (1 б).
  2. Назвіть найвідоміші ТНК, які виробляють продукти харчування (1 б).
  3. Чому Китай називають "майстернею світу"? (1 б).
  4. Поясніть причини збільшення імпортних потоків вжитого одягу та взуття до України (1 б).
  5. Поясніть, чому в автомобілебудуванні світу широко застосовується виробнича кооперація та спеціалізація? (1 б).
  6. Поясніть, чому ТНК "Кока-кола" відкрила свій завод по розливу напоїв у передмісті Києва (1 б).
  7. Розкрийте сучасні тенденції виробництва продуктів харчування у світі (2 б).
  8. Охарактеризуйте 2 галузі, які належать до народного промислу України       (2 б).
  9. Намалюйте галузеву структуру машинобудування, та поясніть основні чинники розміщення підприємств даної галузі (2 б).

 Відповісти на питання та відправити на електронну пошту falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 30.03.2020.


     18.03.2020

Тема «Виробництво продуктів харчування у світі . Традиційні виробництва харчових продуктів окремих країн світу»

Мета: розуміти вплив спеціалізації сільського господарства, споживчого чинника та ТНК на розвиток харчової промисловості; наводити приклади традиційних виробництв харчових продуктів різних країн світу; оцінювати місце  України на світовому та європейському ринках продовольства та органічних продуктів харчування.

Сучасні тенденції виробництва продуктів харчування у світі:

1.     Рівень розвитку харчової промисловості та асортимент її продукції залежать від спеціалізації та потужності сільського господарства, розвитку технологій, традицій харчування;
2.     В розвинених країнах у великих обсягах виробляють високоякісні дорогі продукти (великий асортимент сирів, м»ясної продукції); зростає значення галузей, що забезпечують здорове харчування, а також виробництво напівфабрикатів, які звільняють від «кухонної праці»;
3.     В країнах, що розвиваються, галузі харчової промисловості забезпечують виробництво найбільш необхідних продуктів (борошно, круп); експортні галузі спеціалізуються на виробництві окремих найменувань (фруктові консерви, тютюнові вироби, соки) м»ясних та рибних напівфабрикатів.
 
  Агробізнес та глобалізація

 Агробізнес – діяльність, спрямована а забезпечення населення продуктами харчування, яка являє собою систему взаємопов»язаних галузей сільського господарства, переробної промисловості, підприємств зберігання, транспортування й реалізації продукції, сільськогосподарського машинобудування та хімії, науки, фінансів.

   У сучасному світі формується міжнародна система агробізнесу, яка є результатом глобалізації. У галузі вагому роль відіграють ТНК, що спеціалізуються на виробництві продуктів харчування (навести приклади найбільших ТНК).

Домашнє завдання

1.     Опрацювати § 32 ст.  179-180.
3.   Заповнити таблиці у форматі WORD та відправити на електронну пошту :  falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 25.03.2020
Провідні ТНК, які спеціалізуються на виробництві продуктів харчування
Назва ТНК
Розташування материнської компанії
Торгові марки
Kraft Foods


Nestle


Unilever


Danone


Coca-Cola


PepsiCo



Традиційні вироби харчових продуктів окремих регіонів та країн світу
Назва регіону
Відомі харчові продукти
Європа
Франція – вино, сир, паштет, морепродукти; Італія – вино, сир, спагеті; Німеччина - ?
Близький Схід

Країни Східної та Південно-Східної Азії (Японія, Китай, Таїланд  тощо)

Країни Латинської Америки

Країни Північної Америки (США, Канада)


4.     Підготуватися до тематичної роботи з тем: «Виробництво машин та устаткування», «Виробництво тканин, одягу, взуття», «Виробництво харчових продуктів напоїв» (повторити § 28-33) !!!!

16.03.2020


Тема «Чинники розміщення підприємств, що виробляють харчові продукти. Харчова промисловість в Україні»

Мета: знати структуру харчової промисловості, характеризувати особливості виробництва окремих видів продуктів харчування, аналізувати карту харчової промисловості.

Чинники розміщення підприємств харчової промисловості

Харчова промисловість – сукупність виробництв, що займаються переробкою продовольчої сировини й забезпеченням населення продуктами харчування.

Розміщення виробництв харчової промисловості визначається:

·        спеціалізацією сільського господарства (джерела сировини);
·        розміщенням населення (споживач);
·        характеристиками сировини й готової продукції (терміни зберігання);
·        можливостями їхнього транспортування.

    Основну роль у розміщенні підприємств харчової промисловості відіграють сировинний і споживчий чинники.

Структура та чинники розміщення підприємств харчової промисловості

Сировинний
Споживчий
Сировинний та споживчий
Виробництва, що використовують сировину, яка швидко псується або споживається у великій кількості
Виробництва, продукція яких має обмежений термін споживання, малотранспортабельна, або витрати на її перевезення більші, ніж на транспортування сировини
Залежно від стадії переробки сировини (первинна стадія – на сировину, вторинна – на споживача)
Цукрова, олійна, маслосироробна, плодоовочеконсервна, рибна
Хлібопекарська, кондитерська, пивоварна, макаронна, чаєзважувальна
Борошномельна, круп»яна, м»ясна, молочна, тютюнова

Домашнє завдання
  •  Опрацювати § 32 (ст.176-179), § 33.
  • Дослідить географію основних галузей харчової промисловості України. Результати занесіть у таблицю  (у форматі Word) та відправити на електронну пошту :  falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 24.03.2020
·    
Промисловість
Чинники розміщення
Області та центри найбільшого розвитку
Цукрова


Спиртова

Олійно-жирова

Маслосироробна

Плодоовочево-консервна

Рибна

Хлібопекарська


Макаронна

Кондитерська

Молочна

Пивоварна та виробництво безалкогольних напоїв

М»ясна


Борошномельна та круп»яна

Тютюнова

Виноробна

·       
           Відповісти на питання в зошиті: Які підприємства з виробництва харчових            продуктів працюють у м.Шостка?











Немає коментарів:

Дописати коментар

9 клас 2021-2022 навчальний рік

                                      24.09.2021    Тема "Чинники розміщення виробництва"       Чинники розміщення виробництва - ц...