11 клас 2021-2022 навчальний рік

 

Вивчення курсу "Географічний простір Землі"

 01.06.2022

Підсумкова контрольна робота

Виконати  контрольну роботу. 

Контрольна робота виконується  01.06.2022 (21-00), час виконання 25 хвилин.

Перейти за посиланням для виконання роботи: http://join.naurok.ua/

Код доступу 5019111

 

25.05.2022

Тема «Основні цілі стратегії сталого розвитку у світі та Україні»

Мета: поглибити розуміння стратегії сталого розвитку, визначити можливі шляхи її реалізації в Україні від індивідуального до глобального рівнів, удосконалити навички аналізу тематичних карт і різноманітних джерел інформації.

Домашнє завдання

1. Опрацювати § 33  с.174-175.

2. Підготуватися до річної контрольної роботи.

3. Переглянути відео урок за посиланням: 

 


 

18.05.2022

Тема «Провідні види економічної діяльності третинного сектору України. Міжнародний капітал в Україні»

Мета: узагальнити знання про можливості географічного положення України з точки зору розвитку транспортної мережі та надання транзитних транспортних послуг , про розвиток, проблеми та перспективи розвитку сфери послуг в Україні, сформувати розуміння сучасних тенденцій просторової організації виробництва товарів і послуг

Домашнє завдання

1. Опрацювати § 33 до с.174.

2. Виконати самостійну  роботу за посиланням виконується   до 20.05.2022 (до 19-00), час виконання - 20 хвилин),

Перейти за посиланням для виконання: http://join.naurok.ua/

Код доступу 8507658

3. Переглянути відео - урок за посиланням: 

 


 

11.05.2022

Тема «Види промислового виробництва експортного спрямування. Провідні види сучасної промисловості України»

Мета: узагальнити знання про машинобудування України, його значення для господарства та населення країни, сучасний стан та розуміння особливостей розвитку та просторової організації виробництв товарів для населення.

Домашнє завдання

1. Опрацювати § 31-32 .

2. Переглянути відео-уроки за посиланнями: 


 

 04.05.2022

Тема «Сучасні риси національної економіки України. Конкурентні переваги України на світових ринках сільськогосподарської продукції, рудної сировини і металів. Сучасні тенденції та регіональні відмінності розвитку енергетики в Україні. Практична робота № 10. Аналіз секторальної структури економіки України »

Мета: узагальнити розуміння сучасного стану національної економіки країни, окреслити проблеми та перспективи розвитку; визначити чинники конкурентних переваг України на ринках сільськогосподарської продукції, рудної сировини і металів, сучасні тенденції розвитку енергетики.

Опорні та базові поняття: національна економіка, світовий ринок, ВВП, альтернативна енергетика.

Домашнє завдання

1. Переглянути відео урок за посиланням: 

https://www.youtube.com/watch?v=ltrTP8IQzgo 

2. Опрацювати  § 30, § 31 до с.162 (до вир-ва літаків).

3. Виконати практичну роботу № 10 (відправити на електронну пошту до 11.05.2022). 

    

Посилання на онлайн-урок 27.04.2022 о 08-55: 

https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz 

 27.04.2022

Практична робота № 9 «Аналіз картограм народжуваності, смертності, природного приросту, густоти населення, урбанізації в Україні»

  Повторити § 29.

 Виконати практичну роботу № 9 та  надіслати на електронну пошту: falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 04.05.2022).  

 

20.04.2022

Тема «Особливості населення України»

Мета:  узагальнити знання про демографічні особливості України, розвивати математичну компетентність, аналітичне мислення, навички наукового прогнозування.

Домашнє завдання

   Опрацювати § 29

   Виконати дослідження «Сучасна географія трудової еміграції з України» до 27.04.2022 та надіслати на електронну пошту.

   Переглянути відео-урок:

 


Посилання на онлайн-урок 13.04.2022 о 08-55:  

https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz

 13.04.2022

Тема «Українська держава і територія держави України. Політико-географічне положення України: глобальне, регіональне, сусідське. Політико-економічна оцінка державного кордону України. Реформування адміністративно-територіального устрою України»

Мета:  узагальнити знання про Україну, як частину геопростору, систематизувати знання про політико-географічне положення України, висловлювати припущення щодо оцінки державного кордону країни, доцільних змін адміністративно-територіального устрою держави.

Домашнє завдання

   Опрацювати § 28.

   Переглянути відео-урок:


 

06.04.2022

Підсумковий урок за темами «Гідросфера та системи Землі», «Біосфера та системи Землі», «Географічний простір», «Демографічні процеси у світосистемі», «Глобальна економіка», «Політична географія та геополітика»

Виконати  тематичну роботу 

Тематична робота виконується   до 10-00 (час виконання-45 хвилин), потім доступ буде закрито!!!

Перейти за посиланням для виконання: http://join.naurok.ua/

Код доступу 8951093

30.03.2022

Тема «Політична географія та геополітика»

Мета:  сформувати усвідомлення суті та значення політичної географії та геополітичних процесів у сучасній світосистемі, зазначити можливі чинники та важелі геополітичних протистоянь, сформувати уявлення про взаємозв'язок і політичні взаємодії географічних складників політичної географії.

Домашнє завдання

   Опрацювати § 27.

 Підготуватися до тематичної роботи за темами «Гідросфера та системи Землі», «Біосфера та системи Землі», «Географічний простір», «Демографічні процеси у світосистемі», «Глобальна економіка», «Політична географія та геополітика» ( повторити §§16-26).

   Переглянути відео-урок:


 

23.03.2022

Тема «Сучасні транспортно-логістичні системи та інформаційно-комунікаційні мережі як інфраструктурний каркас глобальної економіки. Світовий ринок інвестицій і фінансів. Туризм. Формування «інформаційного суспільства». Практична робота № 8 »

Мета: узагальнити знання про транспортну та інформаційно-комунікаційну мережі світу, сформувати уявлення про них як особливу техніко-технологічну систему, що забезпечує зближення національних економік, оптимізацію розміщення виробництва та ресурсів, повторити розуміння суті фінансово-інвестиційного ринку, туристичної галузі в межах глобалізаційних процесів.

Домашнє завдання

      Опрацювати § 23-26.

 Виконати практичну роботу № 8 та  надіслати на електронну пошту: falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 30.03.2022).  

     Переглянути відео-уроки:

   https://www.youtube.com/watch?v=ferqt_DW8Wc

 

                              https://www.youtube.com/watch?v=2qvkGIsqmEg                                                     

02.02.2022

Тема «Природні зони. Порівняння карт ґрунтів і природних зон світу та України»

Мета: удосконалити знання про ПК різних масштабів, сформувати стійке уявлення про закономірності формування, існування, поширення природних зон й висотної поясності.

Домашнє завдання

·       Опрацювати § 19  с. 98-100.

·   Визначте географічні пояси, що не мають суцільного поширення. Які чинники такої особливості ви б назвали визначальними? Відповідь надіслати на електронну пошту: 

           falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 04.02.2022. 

·      Переглянути відео:


 

 

26.01.2022

Тема «Біосфера та її складові. Закономірності поширення живих організмів на суходолі та в океанах. Природні чинники формування ареалів поширення рослин і тварин. Біологічні ресурси. Типи ґрунтів »

Мета: удосконалити знання про суть і значення біосфери планети, систематизувати знання про географічні закономірності поширення організмів та їх угруповань у географічній оболонці, зазначити роль біологічних ресурсів. 

Домашнє завдання

·        Опрацювати § 18, 19 до с. 98 (природні зони).

·     Розгляньте ареали поширення будь-яких тварин чи рослин. Зазначте чинники їх формування. За яких умов ареали поширення можуть зміститися?  Відповідь надіслати на електронну пошту: 

           falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 28.01.2022. 

·        Переглянути відео-урок:


15.12.2021

Підсумковий урок за темами «Топографія», «Географічні наслідки параметрів і рухів Землі як планети», «Географічна оболонка Землі», «Геологічне середовище людства», «Атмосфера та системи Землі»

Виконати  тематичну роботу за посиланням: http://join.naurok.ua/

Код доступу: 9800818 

Тематична робота виконується до 18-00, потім доступ буде закрито!!! Час виконання роботи обмежено до 40 хвилин.

 

17.11.2021

Тема «Ресурсні властивості літосфери. Практична робота № 4 »

Мета: узагальнити знання про закономірності поширення гірських порід, розглянути рельєф як чинник розміщення населення та виробництва, акцентувати увагу на головному значенні геологічного середовища людства як джерела мінеральних ресурсів.

Домашнє завдання

   Опрацювати § 12.

   Переглянути відео-урок:


 

 Виконати практичну роботу № 4 та  надіслати на електронну пошту: falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 19.11.2021).  

 

10.11.2021

Тема «Зв'язок між рельєфом і тектонічними структурами»

Мета: актуалізувати, поглибити та систематизувати знання про будову земної кори та рельєф; формувати вміння працювати з картами атласу та встановлювати відповідність між тектонічними структурами й основними формами рельєфу;

– розвивати дослідницький підхід до вивчення об’єктів, уміння управляти своєю пізнавальною діяльністю;

– виховувати самостійність, відповідальність за прийняття рішень.

Обладнання: фізична карта світу, карта “Будова земної кори”, підручники, атласи.

       Чим відрізняється будова материкової та океанічної земної кори? Які спостереження навели на думку А. Вегенера про дрейф континентів? Чому гіпотезу Вегенера спочатку розкритикували?

     Для того щоб зрозуміти закономірності розташування основних форм рельєфу на материках та в океанах, потрібно знати особливості розташування структурних елементів земної кори – платформ та областей складчастості.

·    Розглянути геологічну та тектонічну карту світу.  Яку інформацію можна дізнатися з її легенди?

      Найбільшими тектонічними структурами у межах материків є платформи та області складчастості.

1.     Які особливості давніх платформ? Коли вони утворилися?

2.     Де розташовані давні платформи?

3.     Які платформи можна назвати молодими?

4.     На якій платформі розташована наша держава?

5.     Які корисні копалини приурочені до давніх платформ? Які до молодих?

    Області складчастості. Результатом різновікових інтенсивних горотвірних процесів є ділянки земної поверхні зі складками певної епохи горотворення - області складчастості. Активізація тектонічних рухів у певні періоди палеозойської, мезозойської та кайнозойської ер призводила до формування нових складчастих областей, омолодження чи поховання під осадовими відкладами давніших складчастих споруд, перебудови материків.

     Раніше вчені визнавали, що існують тільки вертикальні рухи. Тому утворення гір пояснювали як процес, що спричинений спочатку вертикальними опусканнями земної кори з утворенням моря, а пізніше підняттям та зминанням у складки морського дна. З позиції вчення про літосферні плити основними причинами формування великих форм земної поверхні (гір та рівнин) є горизонтальні переміщення літосферних плит. Саме вони зумовлюють вертикальні рухи, формування острівних дуг, передгірських крайових прогинів, складчастих областей.

     Тобто сучасний рельєф є передусім результатом горизонтальних переміщень літосферних плит. Так, можна стверджувати, що саме існування гірської країни, активні висхідні рухи в її межах продовжуються завдяки тому, що триває процес підсування однієї плити під іншу.

        Середземноморський складчастий пояс — це територія, яка перетинає земну кулю в широтному напрямку від Карибського до Південно-Китайського моря, відокремлюючи південну групу прадавніх платформ, які до середини мезозойської ери становили континент Гондвану, від північної групи. Іноді цей пояс ще називають Альпійсько-Гімалайським, а в Центральній Америці також називають Карибським.

     Складчасті області палеозойської ери впродовж сотень мільйонів років геологічної історії зазнавали старіння та опускання й деякі з них перетворились на горбисті рівнини. Інші зазнали нових піднять та омолодження під дією горотвірних процесів альпійської складчастості. Тому нині мають вигляд високих складчасто-брилових гір.

     Закономірності поширення основних форм рельєфу дна в океанах

    У результаті взаємодії літосферних плит сформувалися як океани, так і рельєф їхнього дна. Однак океанічними водами затоплено не тільки території із земною корою океанічного типу, а й відносно великі площі земної кори материкового типу . Океанічне дно також є зоною стикання літосферних плит, які розходяться, рухаються назустріч чи ковзають одна відносно іншої. Цим зумовлена велика різноманітність форм дна Світового океану. У його межах передусім виокремлюють шельф, материковий схил, ложе океану, а також океанічні жолоби та серединні океанічні хребти.

    Розгляньте фізичну карту світу і дайте відповіді на запитання:

1.     Шельф якого океану має найбільшу площу?

2.     На шельфі яких морів найбільші поклади нафти і газу?

3.     Чому на західному узбережжі Пд. Америки майже відсутній шельф?

 

      Основою серединно-океанічних хребтів є земна кора океанічного типу, яка інколи виходить на поверхню у вигляді островів.

    Вулканізм і форми океанічного дна. Під широкими рівнинами ложа океанів земна кора дуже тонка (близько 5 км). Через це в місцях підйому магматичних потоків (так званих гарячих точок) формуються потужні вулкани. Цікаво, що внаслідок руху плит рухаються й самі вулкани. Тому вони утворюють довгі ланцюжки островів. Таким чином утворилися Гавайські острови із гігантським вулканом Мауна-Кеа .

       Своєрідним дивом підводного світу стали гайоти — це підводні гори з ідеально рівними майданчиками на вершині. Ці рівні поверхні утворились у результаті того, що кратери згаслих підводних вулканів з плином часу заповнювались частиночками мулу, що їх приносять океанічні течії від материкових узбережь.

Географічний практикум:

Завдання 1. Зіставте карти “Будова земної кори” та “Фізична карта світу” й установіть, які форми рельєфу відповідають платформам.

Завдання 2. Зіставте карти “Будова земної кори” та “Фізична карта світу” й установіть, які форми рельєфу відповідають областям складчастості.

Домашнє завдання

1. Опрацювати параграф 11.

2. Переглянути урок:


 

 

03.11.2021

Тема «Геологічне середовище людства та екологічні властивості літосфери»

Посилання на онлайн-урок 03.11.2021 о 8-55:                        

https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz 

 

Домашнє завдання

1. Опрацювати параграфи 9, 10.

2.Оцініть роль геологічних процесів щодо розміщення населення та напрямів його господарської діяльності.

3.Пройти тест за посиланням (перевір свої знання):http://join.naurok.ua/

код доступу 4056518 

4. Використовуючи підручник (с. 45-50) заповніть таблицю «Геологічні процеси», сфотографуйте та надішліть на електронну пошту до 05.11.2021   

Геологічні процеси

Характеристика

Наслідки

 

 

 

     

 27.10.2021

Тема «Географічна оболонка Землі» 

Посилання на онлайн-урок 27.10.2021 о 8-55:                         

https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz 

Домашнє завдання   

1. Опрацювати § 8. 

2. Створіть якомога довший ланцюг, що демонструє взаємозумовленість процесів і явищ у географічній оболонці (ГО). Зруйнуйте або суттєво змініть одну з ланок ланцюга. Спрогнозуйте можливе утворення нового ланцюга процесів і явищ у ГО (виконати завдання в зошиті та надіслати на електронну пошту: falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 29.10.2021).

 

06.10.2021   

Тематична робота з розділів "Вступ" та "Топографія і картографія" 

Виконати  тематичну роботу  

Перейти за посиланням для виконання:  

https://forms.gle/tTGwYPjkUeBmQc919

  


Немає коментарів:

Дописати коментар

9 клас 2021-2022 навчальний рік

                                      24.09.2021    Тема "Чинники розміщення виробництва"       Чинники розміщення виробництва - ц...