Дистанційне навчання
Посилання на онлайн- урок 26.04.2021 о 10-55:https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz
26.04.2021
Тема «Замкнутий технологічний цикл розроблення і виробництва літаків в Україні, експорт та імпорт авіаракетної техніки. Виробництво автомобілів, сільськогосподарської техніки, електронної продукції. Виробництва фармацевтичної продукції та побутової хімії: чинники та особливості розташування підприємств. Особливості розвитку й просторової організації виробництва меблів, текстилю, одягу, взуття, продуктів харчування»
Мета: оцінити місце України на ринку авіаракетної техніки, автомобілів та сільськогосподарської техніки, узагальнити знання про машинобудування України, його значення для господарства та населення країни, сучасний стан, потенціальні можливості; показники залучення вітчизняних виробників у глобальні ланцюги доданої вартості виробництва та реалізації електронної продукції, узагальнити розуміння особливостей розвитку та просторової організації виробництв товарів для населення.
Опорні та базові поняття: машинобудування, авіаракетна техніка, електроніка, електротехніка, диверсифікація, конкурентоспроможність, товари масового ужитку, легка промисловість.
Домашнє завдання
1. Переглянути відео уроки за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=Mz_pD3xsFKo
2. Опрацювати § 31 с.162-164, § 32.
3. Запропонуйте шляхи виходу машинобудування з кризи (зробити в робочому зошиті, сфотографувати та відправити на електронну пошту до 30.04.2021).
19.04.2021/29.04.2021 (11 клас/11 клас - індивідуальне навчання)
Тема «Сучасні риси національної економіки України. Конкурентні переваги України на світових ринках сільськогосподарської продукції, рудної сировини і металів. Сучасні тенденції та регіональні відмінності розвитку енергетики в Україні. Практична робота № 10. Аналіз секторальної структури економіки України »
Мета: узагальнити розуміння сучасного стану національної економіки країни, окреслити проблеми та перспективи розвитку; визначити чинники конкурентних переваг України на ринках сільськогосподарської продукції, рудної сировини і металів, сучасні тенденції розвитку енергетики.
Опорні та базові поняття: національна економіка, світовий ринок, ВВП, альтернативна енергетика.
Домашнє завдання
1. Переглянути відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ltrTP8IQzgo
2. Опрацювати § 30, § 31 до с.162 (до вир-ва літаків).
3. Виконати практичну роботу № 10 (відправити на електронну пошту до 26.04.2021).
В понеділок урок буде в онлайн-режимі за розкладом (26.04.2021 о 10-55). Посилання буде 25.04.2021.
12.04.2021/22.04.2021 (11 клас/11 клас - індивідуальне навчання)
Контрольна робота
Виконати контрольну роботу
Контрольна робота виконується з 12-30 до 14-00, потім доступ буде закрито!!!
Перейти за посиланням для виконання: https://forms.gle/bS7w3p29mp74euNy7
29.03.2021/ 25.03.2021- індивідуальне навчання
Тема «Українська держава. Населення України»
Мета: узагальнити знання про Україну як частину геопростору, знання про демографічні особливості України, систематизувати знання про політико-географічне положення України, висловити припущення щодо оцінки державного кордону країни, доцільних змін адміністративно-територіального устрою держави.
Опорні та базові поняття: територія держави, територіальні води, виключна економічна зона, кордон, політико-географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, природний рух (відтворення) населення, міграції, статево-віковий склад, тривалість життя, демографічна політика, система розселення.
Домашнє завдання
1. Переглянути відео :
за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=MLq5Rsdv4hc
2. Опрацювати відповідні §§ підручника .
3. Одним із завдань реформування адміністративно-територіального устрою України є розвиток громади. Які заходи ви вважаєте необхідними для цього? Чи потрібно громадянам взагалі втручатися у процес керування своїм поселенням? (відповісти у робочому зошиті та відправити на електронну пошту до 04.04.2021).
4. Підготуватися до річної контрольної роботи.
18.01.2021/21.01.2021 - індивідуальне навчання
Тема «Води суходолу, чинники їх нерівномірного розподілу на материках та по території України. Взаємозв'язок геологічної будови, рельєфу і річкової мережі території. Вплив геологічних процесів на формування озер, пластів, підземних вод. Взаємозв'язок клімату і вод суходолу. Прісна вода як ресурс і чинник розміщення населення та виробництва. Мінеральні й термальні води. Водозабезпеченість регіонів і країн світу. Чинники дефіциту води. Сучасні системи очищення води. Сучасні системи очищення води.»
Мета: узагальнити знання про води суходолу, систематизувати взаємозалежність гідрографічних, геоморфологічних і кліматичних особливостей території, сформувати розуміння гідрографічного чинника як основного у розміщенні населення, актуалізувати проблему забезпеченості прісною водою та з'ясувати проблему забезпеченості прісною водою та з'ясувати шляхи її вирішення.
Опорні та базові поняття: внутрішні води, поверхневі води, річкова мережа, гідрологічний режим, живлення річки, водозабезпеченість.
Домашнє завдання
1. Опрацювати § 17.
2. Виконати дослідження (практичний зошит с.33): прозорість води у річці (озері, ставку), від чого залежить і чому змінюється (зробити у робочому зошиті і надіслати на електронну пошту до 23.01.2021).
Тема «Запаси води на Землі. Світовий океан та його складові. Вплив процесів у літосфері на природу океанів. Роль океанів у формуванні гірських порід і рельєфу узбережжя. Вплив атмосферних процесів (явищ) на Світовий океан. Роль Світового океану у формуванні глобальних і місцевих систем повітряних потоків у нижніх шарах тропосфери. Ресурсний потенціал Світового океану та вплив людства на стан океанічних вод, запаси мінеральних, біологічних ресурсів. Практична робота № 6»
Мета: узагальнити знання про Світовий океан, систематизувати розуміння впливу Світового океану на інші складові географічної оболонки, акцентувати увагу на виділенні закономірностей їх взаємодії, удосконалити знання про ресурсний потенціал Світового океану.
Опорні та базові поняття: водна маса, кругообіг води, тепла та холодна течії, абразія, акумуляція, вологість, ресурси.
Домашнє завдання
1. Переглянути відео : https://www.youtube.com/watch?v=RNRU20_LfaI
2. Опрацювати § 16.
3. Виконати практичну роботу № 6 у практичному зошиті і надіслати на електронну пошту falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 15.01.2021.
14.12.2020
Тема «Ресурсний потенціал атмосфери. Енергетичні кліматичні ресурси як чинник розвитку відновлювальної енергетики. Агрокліматичні ресурси та їх вплив на спеціалізацію сільського господарства. Стихійні атмосферні явища, їх прогнозування та засоби протидії. Кліматичні зміни на планеті»
Мета: систематизувати знання про ресурсний потенціал атмосфери та його роль і значення на сучасному етапі розвитку людства, узагальнити уявлення про стихійні атмосферні явища та засоби їх запобіганню, формувати ставлення до питання кліматичних змін на планеті.
Опорні та базові поняття: кліматичні ресурси, альтернативна енергетика, агрокліматичні ресурси, глобальна проблема.
Домашнє завдання
1. Переглянути відео :
2. Опрацювати § 15, повторити §§ 1-14 та підготуватися до тематичної роботи
19.10.2020- 11 клас /22.10.2020 - 11 клас (індивідуальна форма навчання)
Тема "Географічні наслідки параметрів і рухів Землі як планети"
Мета: удосконалити знання про форму Землі та її положення та рух у космічному просторі, систематизувати знання про наслідки такого руху, формувати світоглядні уявлення, розвивати аналітичне й просторове мислення
Опорні та базові поняття: геоїд, орбіта, земна вісь, сила Коріоліса, місцевий час, поясний час, годинний пояс, лінія зміни дат, пора року, висота Сонця.
Домашнє завдання
1. Опрацювати § 7.
2. Розв"язати задачі у робочому зошиті (презентація уроку) , сфотогрофувати та надіслати на електронний ящик (falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 23.10.2020)
Немає коментарів:
Дописати коментар