Географія 9 клас 2024-2025 н.р.

26.05.2025

Підсумковий урок з розділів «Третинний сектор господарства», «Глобальні проблеми людства»

Виконати  тематичну роботу 

Робота виконується  до 21-00 26.05.2025 (час виконання 25 хвилин) !!!

Перейти за посиланням для виконання: http://join.naurok.ua/

Код доступу 7814280

 

16.05.2025

Тема «Екологічні проблеми людства. Взаємозв'язок глобальних проблем. Сталий розвиток»

 Домашнє завдання

1) Опрацювати § 46, 47. 

2) Підготуватися до контрольної роботи!!! (повторити матеріал § 21-45).

 

12.05.2025

Тема «Економічні та продовольчі проблеми людства»

Мета: називати глобальні проблеми людства, характеризувати поширення глобальних проблем, аналізувати сутність, причини виникнення, особливості розвитку сучасних глобальних проблем..

 Домашнє завдання

1. Опрацювати § 45.

2.Підготувати та надіслати до 16.05.2025 на електронну пошту дослідження (не менше 5 слайдів) з теми «Прояв глобальних проблем в Україні»

3. Переглянути відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=kCiNoW7CYzM

 

 09.05.2025

Тема «Поняття про глобальні проблеми людства, причини їх виникнення, проблеми війни і миру, тероризму, демографічна проблема»

Мета: називати глобальні проблеми людства, наводити приклади конфліктонебезпечних регіонів на карті Європи і світу, характеризувати поширення глобальних проблем, аналізувати сутність, причини виникнення, особливості розвитку сучасних глобальних проблем, показувати на карті країни, що володіють ядерною зброєю.

 Домашнє завдання

1. Опрацювати § 44.

2. Відповісти на питання № 6 с.250 підручника та надіслати на електронну пошту до 16.05.2025.

3. Переглянути відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=f0udZFgUWeA

 

02.05.2025

Тема «Аутсорсинг, його переваги»»

Мета: показувати на карті найбільші країни – лідери на ринку програмового забезпечення, аутсорсингових послуг; обґрунтовувати особливості розміщення аутсорсингу в світі, прискорений розвиток аутсорсингу інформаційних технологій в Україні.

Домашнє завдання

1.Опрацювати § 43, повторити § 42 (підготуватися до с/р)

2.Переглянути відеоурок; https://www.youtube.com/watch?v=5y8YMeHn7vo

 

 02.05.2025

Тема «Фінансові послуги. Комп'ютерне програмування»

Мета: називати ознаки понять «кредит», «фінансовий центр», «офшор», розуміти взаємозв'язки між рівнем розвитку господарства і обсягом фінансових послуг у країні; пояснювати значення фінансового сектору економіки держави та роль фінансових знань для формування добробуту кожної людини; показувати на карті найбільші міжнародні фінансові центри Лондон, Нью – Йорк, Сінгапур, Сянган (Гонконг), Токіо, Шанхай, Мумбаї, Франкфурт – на – Майні, Чікаго; країни-офшори; країни – лідери на ринку програмового забезпечення.

Домашнє завдання

1.Опрацювати § 42.

2.Переглянути відеоурок; https://www.youtube.com/watch?v=xEl3QGyRKoE

 

25.04.2025

Тема «Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров'я»

Мета: знати  найвідоміші спеціалізовані центри освіти і науки, технополіси, заклади охорони здоров'я в Україні, ознаки понять «туризм», «рекреаційні ресурси», «інфраструктура туризму», розуміти вплив чинників на розвиток освіти й науки в країні; обґрунтовувати рівень розвитку освіти й науки, охорони здоров'я в окремих регіонах світу, країнах, в Україні; вдосконалити вміння встановлювати взаємозв'язки, роль, значення, переваги, недоліки, позитивні ознаки, проблеми .

Поточний контроль знань з теми «Туризм» (виконати до 21-00 28.04.2025!!!, потім доступ буде закрито (час виконання 6 хв.):

http://join.naurok.ua/            код доступу 6925995

Домашнє завдання

1. Опрацювати § 41.  

2.Дізнатися, які фінансові установи є у м. Шостка та які види фінансових послуг вони надають.

 

 18.04.2025

Тема «Туризм в Україні. Особливості природних рекреаційних ресурсів. Об'єкти світової спадщини ЮНЕСКО в Україні. Туристичні райони в Україні»

Мета: сформувати знання про  види туризму, ознаки понять «туризм», «рекреаційні ресурси», «інфраструктура туризму», розуміти вплив природних і суспільних чинників на розвиток туризму; обґрунтовувати рівень розвитку туризму в окремих регіонах та районах України.

 Домашнє завдання

1.    Опрацювати  § 40, підготуватися до с/р.

2. Пройти тест до 21-00 18.04.2025 за посиланням  http://join.naurok.ua/

код  6369820

3.    Переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=tYeytoWWcaE 

 

18.04.2025

Тема «Міжнародний туризм. Основні туристичні регіони світу. Країни світу з найбільшою кількістю об'єктів світової спадщини ЮНЕСКО»

Мета: сформувати знання про  особливості основних  туристичних регіонів світу, обґрунтовувати рівень розвитку туризму в окремих регіонах та країнах.

Домашнє завдання

1.    Опрацювати § 39.


 11.04.2025

Тема «Торгівля в Україні. Обсяги та структура експорту та імпорту товарів та послуг. Чинники концентрації роздрібної торгівлі в населених пунктах, регіонах»

Мета: а налізувати структуру українського експорту та імпорту, особливості роздрібної торгівлі в Україні.

Домашнє завдання

1. Опрацювати  § 38, повторити § 37 (підготуватися до с/р).

2. Проєкт: Стихійні ринки: чи існує від них загроза? (зробити презентацію 6 слайдів та надіслати на електронну пошту до 18.04.2025).

3. Переглянути відеоурок за посиланням:

 https://www.youtube.com/watch?v=z6z0V8BMiiA&t=23s

 

04.04.2025

Тема «Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Показники зовнішньої торгівлі»

Мета: називати види торгівлі, ознаки поняття «зовнішня торгівля», показники зовнішньої торгівлі.

Домашнє завдання

1. Опрацювати § 37.

2. Переглянути відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=5dXuOyn7CsA

04.04.2025

Тема «Транспорт України. Залізничний транспорт – основний вид транспорту України. Найважливіші автомагістралі України. Водні шляхи, найбільші морські та річкові порти України. Повітряний транспорт. Транспортні вузли. Міжнародні транспортні коридори на території України»

Мета: називати та показувати на карті основні залізниці, автомагістралі, морські й річкові порти, аеропорти, міжнародні транспортні коридори в Україні; розуміти особливості кожного виду транспорту і його роль у перевезенні вантажів та пасажирів в Україні, домінуючу роль транспорту в експорті послуг Україною; наводити приклади найбільших транспортних вузлів в Україні

Домашнє завдання

1. Опрацювати § 36 

2.Використовуючи карту атласу та текст параграфа, охарактеризуйте особливості транспортної мережі кожного виду транспорту України. Результати роботи занесіть до таблиці (зробити у зошиті, сфотографувати та відправити на електронну пошту 

falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 07.04.2025).

 

Вид транспорту

Частка вантажообігу

Частка пасажирообігу

Найбільші транспортні вузли

 

 

 

 

 3.Переглянути відеоурок  за посиланням: 

 https://www.youtube.com/watch?v=H9bx4Hl7f3k

 

 21.03.2025

Тема «Транспорт світу»

Мета: називати та показувати на карті найбільші за вантажообігом морські порти Східної Азії та Європи, морські судноплавні канали, найбільші за пасажирообігом аеропорти світу, країни з надшвидкісними залізницями, країни з найбільшою протяжністю автомобільних шляхів, основні залізниці, автомагістралі, морські й річкові порти, аеропорти, міжнародні транспортні коридори.

Домашнє завдання  

1.    Опрацювати § 35. 

2. Переглянути урок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=2D7gOTjlhK0

 

14.03.2025

Тема «Роль транспорту та його види»

Мета: називати види транспорту, істотні ознаки понять «транспортний вузол», «транспортна магістраль», «обсяг перевезень» «вантажообіг», розуміти особливості кожного виду транспорту і його роль у перевезенні вантажів та пасажирів, оцінювати вплив різних видів транспорту на довкілля та здоров'я населення.

Домашнє завдання  

1.  Опрацювати § 34.

2. Дослідження  «Міські види транспорту свого обласного центру» на с. 29 зошита для практичних робіт з географії (виконати у робочому зошиті і надіслати на електронну пошту до 17.03.2025.

3. Переглянути урок за посиланням:

 

10.03.2025

Урок узагальнення та систематизації знань з розділу «Вторинний сектор господарства»

Виконати  тематичну роботу 

Тематична робота виконується   до 21-00 10.03.2025 (час виконання 15 хвилин), потім доступ буде закрито!!!

Перейти за посиланням для виконання: http://join.naurok.ua/

Код доступу 9655954

 

07.03.2025

Тема «Харчові продукти та їх виробництво в Україні»

Мета: називати складові харчової промисловості, характеризувати особливості виробництва окремих видів продуктів харчування, аналізувати карту харчової промисловості та показувати на карті найбільші центри виробництва харчових продуктів і напоїв в Україні, пояснювати розміщення підприємств харчової промисловості в Україні.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 33, повторити §§ 21-32 (підготуватися до тематичної роботи).

2. Виконати дослідження «Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини» (с.28 практичного зошиту з географії) та надіслати на електронну пошту до 10.03.2025.
3. Переглянути урок за посиланням: 

 

28.02.2025

Тема «Виробництво продуктів харчування у світі»

Мета: розуміти вплив спеціалізації сільського господарства, споживчого чинника та ТНК на розвиток харчової промисловості, наводити приклади традиційних виробництв харчових продуктів різних країн світу, оцінювати  місце України на світовому та європейському ринках продовольства та органічних продуктів харчування.

Домашнє завдання  

1.  Опрацювати § 32. 

2. Переглянути урок за посиланням:

 https://www.youtube.com/watch?v=axAFvHd8kbk

 

24.02.2025

Тема «Виробництво тканин, одягу, взуття в Україні та світі»

Мета: називати види тканин та сировини для їх виробництва, розуміти вплив працересурсного та споживчого чинників на розвиток текстильного, швейного, взуттєвого виробництва, аналізувати карту текстильної промисловості України та показувати на карті найбільші центри текстильного, швейного, взуттєвого виробництва, наводити приклади найбільших у світі та Європі країн-виробників та країн-експортерів тканин, одягу, взуття.

 Завдання. Дослідіть географію основних галузей легкої промисловості. Результати занесіть у таблицю, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту до 28.02.2025.   

Назва галузі

Чинники розміщення

Найбільші центри

 

 

 

Домашнє завдання   

1. Опрацювати § 31 . 

2. Переглянути урок за посиланням:                                                                  https://www.youtube.com/watch?v=iLZ0x1wlsjU

 

21.02.2025

Тема «Машинобудування в Україні. Практична робота № 7»

Мета: показувати на карті найбільші центри машинобудування в Україні та пояснювати їх розміщення, оцінювати роль машинобудування в розвитку господарства України.

  Домашнє завдання  

1.Опрацювати параграф 30.

2. Виконати практичну роботу № 7 та надіслати на електронну пошту до 24.02.2025.
3. Переглянути урок за посиланням:  

14.02.2025

Тема «Машинобудування світу. Взаємозв'язок між рівнем економічного розвитку регіону, країни і рівнем розвитку машинобудування. Найбільші країни-виробники літаків, легкових автомобілів, морських суден, верстатів, комп'ютерів, робототехніки»

Мета: пояснювати розміщення виробництв транспортних засобів, промислового обладнання, сільськогосподарської техніки, електротехнічної та електронної продукції побутового призначення, наводити приклади найбільших країн-виробників машинобудівної продукції та показувати їх на карті, характеризувати сучасні тенденції розвитку і розміщення виробництва машин і устаткування в світі.

Завдання. Дослідить географію провідних галузей машинобудування. Результати занесіть у таблицю, сфотографуйте і надішліть на електронну пошту до 17.02.2025.   

Назва галузі

Провідні країни-виробники

Чинники розміщення

 

 

 

  Домашнє завдання  

1.Опрацювати параграф 29.

2. Переглянути урок: 

 

 

10.02.2025

Тема «Роль машинобудування в сучасному світі. Різноманітність підприємств та чинники їхнього розміщення. Спеціалізація та кооперування в машинобудуванні»

Мета: називати види продукції машинобудівних підприємств, чинники розміщення окремих виробництв машин та устаткування, розуміти необхідність спеціалізації  та кооперування в машинобудуванні.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати параграфи 28.

2.Переглянути відеоурок:

07.02.2025

Тема «Виробництво деревини й паперу в Україні. Найбільші в світі країни виробники деревини та паперу»

Мета: характеризувати сировинну базу та пояснювати вплив різних чинників на розміщення виробництв деревини й паперу, показувати на карті центри виробництва деревини й паперу в Україні, наводити приклади найбільших у світі країн-виробників деревини та паперу.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати параграфи 26 (с147), 27 (с.151-152).

2. За допомогою ресурсів Інтернету дізнатися, як використовують відходи лісової та деревообробної промисловості та яку продукцію з них виготовляють (відповідь надіслати до 10.02.2025 на електронну пошту).
3.Переглянути відеоурок:  

31.01.2025

Тема «Хімічне виробництво в Україні. Основні центри виробництва хімічної продукції та чинники їх формування»

Мета: показувати на карті найбільші центри виробництва хімічної продукції в Україні, характеризувати сировинну базу виробництва хімічної продукції.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати параграф 27 до с.151.

2. Заповнити таблицю «Хімічна промисловість України» та надіслати на електронну пошту до 07.02.2025.

Промисловість

Чинники розміщення

Продукція та найбільші центри

 

 

 

27.01.2025

Тема «Значення та особливості технологій хімічного виробництва. Чинники розміщення основних виробництв хімічних речовин і хімічної продукції. Виробництво продукції хімічної промисловості світу»

Мета: називати види хімічної продукції та види мінеральних добрив, пояснювати вплив різних чинників на розміщення виробництв хімічної продукції, оцінювати вплив виробництва хімічної продукції на довкілля та здоров'я населення.

 Домашнє завдання  

1. Опрацювати параграф 26.

2. Заповнити таблицю «Хімічна промисловість» та надіслати на електронну пошту до 31.01.2025.

 

Виробничі особливості

 

- Широка сировинна база.

- ….    

Чинники розміщення

 

-Сировинний (добувна промисловість та виробництва, де наявні витрати матеріалів або значна кількість відходів від їх переробки (виробництво азотних та калійних добрив).

- ….. 

 3. Переглянути відео-урок:
 

24.01.2025

Тема «Виробництво чавуну, сталі, прокату України: домінуючі технології, сукупність чинників розміщення підприємств, основні центри, місце України на світовому ринку чорних металів. Основні центри виробництва кольорових металів в Україні. Практична робота № 6 »

Мета: пояснювати розміщення підприємств чорної і кольорової металургії в Україні, показувати на карті центри чорної та кольорової металургії, аналізувати статистичні дані щодо обсягів виробництва та експорту металургійної продукції України.

     Завдання  Заповнити таблицю «Чорна металургія України» та надіслати на електронну пошту до 27.01.2024.

Структура

 

Значення

 

Сировинна база

 

Форми організації виробництва

 

Технологічні особливості виробничого процесу (способи виплавки сталі)

 

Металургійні райони, чинники розміщення, найбільші центри.

 

Проблеми

 

Перспективи розвитку

 

Домашнє завдання

1. Опрацювати § 25.

2. Виконати практичну роботу № 6 до 27.01.2025 та надіслати на електронну пошту.
3. Переглянути відео-уроки:

https://www.youtube.com/watch?v=lTaBESpD6I8

17.01.2025

Тема «Металургійне виробництво світу. Найбільші країни-виробники та країни-споживачі чорних металів. Сучасні тенденції розміщення виробництв чавуну, сталі, прокату. Найбільші країни-виробники та країни-споживачі кольорових металів у світі»

Мета: наводити приклади найбільших країн-виробників чавуну, сталі, алюмінію, титану, міді в Європі та світі, аналізувати статистичні дані щодо обсягів виробництва та експорту металургійної продукції в світі.        

Домашнє завдання  

1. Опрацювати параграфи 23,24.

2.Заповнити таблицю «Найбільші країни-виробники та країни-споживачі кольорових металів» (роботу виконати до 24.01.2025 та надіслати на електронну пошту).

 

Виробники

Споживачі

Алюмінієва промисловість:

 

 

Мідна промисловість:

 

 

Виробництво свинцю та цинку:

 

 

Виробництво золота:

 

 

3. Переглянути урок:


ttps://www.youtube.com/watch?v=7-CvSeznaj0

13.01.2025

Тема «Значення металургійного виробництва в господарстві. Сучасні технології виробництва чавуну й сталі. Комбінування в чорній металургії. Сучасні чинники розміщення підприємств чорної металургії. Кольорова металургія. Особливості технології виробництва та чинники розміщення підприємств з виплавки міді, алюмінію, титану»

Мета: називати види чорних і кольорових металів, розуміти вплив чинників на розміщення металургійних комбінатів, оцінювати наслідки впливу металургійного виробництва на довкілля.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати параграфи 23 (с.127-129), 24 (с. 132-134 (до географії виробництва кольорових металів).

2. Переглянути урок:


 

27.12.2024

«Електроенергетика України. Типи електростанцій та їх розміщення. Відновлювані джерела енергії. Об’єднана енергосистема України. Практична робота № 5»

Мета: називати типи електростанцій за джерелом енергетичних ресурсів, шляхи енергозбереження; порівнювати структуру виробництва електроенергії в Україні; оцінювати перспективи використання відновлюваних джерел енергії різних видів в Україні; виявляти переваги і недоліки виробництва електроенергії на різних типах електростанцій; аналізувати негативні наслідки впливу діяльності  різних типів електростанцій  на довкілля та здоров’я людини.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати параграф 22.

2. Виконати практичну роботу № 5 та надіслати на електронну пошту до 13.01.2025.
3. Переглянути відео-урок:

 

20.12.2024

«Електроенергетика світу. Паливно-енергетичний баланс. Значення електроенергетики»

Мета: називати типи електростанцій за джерелом енергетичних ресурсів, шляхи енергозбереження; порівнювати структуру виробництва електроенергії в Україні та провідних державах світу; оцінювати перспективи використання відновлюваних джерел енергії різних видів в світі; виявляє переваги і недоліки виробництва електроенергії на різних типах електростанцій; аналізувати негативні наслідки впливу діяльності  різних типів електростанцій  на довкілля та здоров’я людини.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати параграф 21.

2. Відповісти на питання № 6 с.119 підручника та надіслати на електронну пошту до 23.12.2024.

3. Переглянути відео-урок:

 

16.12.2024

Підсумковий урок з теми «Первинний сектор господарства»

Виконати  тематичну роботу 

 
Тематична робота виконується  до 21-00 20.12.2024, час виконання 25 хвилин (потім доступ буде закрито).

Перейти за посиланням для виконання: http://join.naurok.ua/

Код доступу 4489076 

 

13.12.2024

Тема «Нерудні (неметалеві) ресурси світу та України»

Мета:   розуміти закономірності поширення родовищ і басейнів корисних копалин; знаходити і показувати на картах різного масштабу країни з найбільшими обсягами видобутку кам’яної та калійної солей, фосфоритів, каоліну та ін.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати параграф 20.

2. Повторити параграфи 11-19 (підготуватися до тематичної роботи з теми «Первинний сектор господарства»).

3. Переглянути урок:
 


 

06.12.2024

Тема «Рудні (металеві) ресурси світу та України»

Мета:   розуміти закономірності поширення родовищ і басейнів корисних копалин; знаходити і показувати на картах різного масштабу країни з найбільшими обсягами видобування залізних руд – Бразилія, Австралія, Канада, Китай, Індія, Україна, басейни та райони видобування залізних та марганцевих руд в Україні, найбільші райони видобування руд кольорових металів – Кордильєри-Анди, «вольфрамово-олов’яний пояс» Азії, «мідний пояс» Африки, основні родовища руд кольорових металів в Україні; оцінювати місце України на світових ринках руд чорних і кольорових металів.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати параграф 19.

2. Дослідження «Проблеми й перспективи освоєння родовищ нафти і природного газу на шельфі Чорного та Азовського морів» - виконати дослідження (с.14 практичного зошита з географії) та надіслати на електронну пошту до 13.12.2024.

3. Переглянути урок:


02.12.2024

Тема «Паливні ресурси. Вугілля. Нафта. Природний газ. Видобування паливних ресурсів в Україні. Практична робота № 4 «Позначення на контурній карті найбільших басейнів видобутку кам’яного вугілля, нафти і природного газу»

Мета: називати види мінеральних ресурсів за використанням; наводити приклади найбільших країн-експортерів та країн-імпортерів нафти, природного газу, кам’яного вугілля; розуміти закономірності поширення родовищ і басейнів корисних копалин; знаходити і показувати на картах різного масштабу найбільші басейни нафти і природного газу – Перської затоки, Західносибірський, Зондський, Сахарський, Гвінейської затоки, Техаський, Мексиканської затоки, Західноканадський, Північноморський, основні райони видобування нафти і природного газу в Україні, найбільші басейни та райони видобування вугілля – Верхньосілезький (Польща), Кузнецький (росія), Карагандинський (Казахстан), Північно-Східний (Китай), Східний (Індія), Аппалацький (США), Південно-Східний (Австралія), Донецький та Львівсько-Волинський (Україна) .

Домашнє завдання  

1. Опрацювати параграф 18.

2.Виконати практичну роботу № 4 та надіслати на електронну пошту: falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 06.12.2024.

3. Переглянути урок:


29.11.2024

Тема «Мінеральні ресурси і ресурсозабезпеченість. Класифікація мінеральних ресурсів. Ресурсозабезпеченість країн світу. Поширення мінеральних ресурсів. Розміщення видобувної промисловості»

Мета: називати види мінеральних ресурсів за використанням; розуміти закономірності поширення родовищ і басейнів корисних копалин, обчислювати  та порівнювати ресурсозабезпеченість країн світу.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати параграф 17.

2. Пройти тест за посиланням https://merkator.org.ua/testy/mineralni-resursy-ta-resursozabezpechenist/

3. Переглянути урок:  https://www.youtube.com/watch?v=L6xWYWWkImg  

 

22.11.2024

Тема «Лісове господарство. Склад і значення лісового господарства. Ліси і лісові ресурси. Лісові пояси Землі. Лісове господарство України»

Мета: називати основні лісові пояси світу; пояснювати розміщення лісових поясів світу та лісових масивів в Україні; показувати на карті світу ліси помірного поясу, вологі екваторіальні і тропічні ліси, райони лісового господарства у світі та в Україні; порівнювати лісозабезпеченість України, світу та окремих його регіонів

Домашнє завдання  

1. Опрацювати параграф 16.

2. За допомогою ресурсів Інтернету дізнатися: яку площу займають ліси у Сумській області та обчислити показники лісозабезпеченості та лісистості (відповідь надіслати на електронну пошту до 25.11.2024)

3. Переглянути урок: Лісове господарство

18.11.2024

Тема «Сільське господарство України. Структура та розміщення тваринництва. Зональна спеціалізація сільського господарства України»

Мета: характеризувати особливості розміщення галузей тваринництва в Україні, аналізувати карти тваринництва, показувати  на карті сільськогосподарські зони, гірські та приміські сільськогосподарські райони.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати параграф 15.

2. Переглянути урок: Тваринництво України  

3. Схарактеризуйте особливості розміщення основних галузей тваринництва України за картами атласу. Результати роботи оформіть у вигляді таблиці (роботу виконати до 22.11.2024 та надіслати на електронну пошту).

Назва галузі

Характеристика

Зони (області) поширення

 

 

 


 15.11.2024

Тема «Сільське господарство України. Розміщення в Україні виробництва зернових і технічних культур, картоплярства, овочівництва, баштанництва, виноградарства»

Мета: характеризувати особливості розміщення галузей рослинництва в Україні, аналізувати карти сільськогосподарських культур, оцінити місце України на світових ринках сільськогосподарської продукції.

Домашнє завдання  

 1. Опрацювати параграф 14.

2.Схарактеризуйте особливості розміщення посівів найважливіших зернових культур за картами атласу. Результати роботи оформіть у вигляді таблиці та надіслати на елек. пошту до 18.11.2024.

Назва культури

Характеристика

Зони (області) вирощування

 

 

 

3. Переглянути урок: 

 


08.11.2024

Тема «Тваринництво світу. Структура та розміщення тваринництва. Виробництво продукції тваринництва. Сільськогосподарські пояси світу. Рибне господарство»

Мета: аналізувати карти тваринництва, пояснювати поширення в світі свинарства, птахівництва, формування  спеціалізованих районів скотарства, вівчарства.

   Домашнє завдання   

1.  Опрацювати параграф 13. 

2. Переглянути урок: Тваринництво світу

04.11.2024

Тема «Рослинництво світу. Склад рослинництва. Зернові культури. Технічні культури. Картоплярство. Виноградарство. Практична робота № 3. Основні технічні культури помірного і тропічного кліматичних поясів»

Мета: аналізувати карти сільськогосподарських культур, показувати на карті світу зони вирощування основних рослинних культур.

Домашнє завдання  

1.     Опрацювати параграф 12.

2.       Виконати практичну роботу № 3 та надіслати на електронну пошту:

falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 08.11.2024

 3.  Переглянути урок:

 

25.10.2024

Тема «Сільське господарство світу. Складники сільського господарства. Чинники розміщення сільськогосподарського виробництва. Землезабезпеченість. Аграрні відносини. Революції в сільському господарстві»

Мета: називати види діяльності в сільському господарстві, види сільськогосподарських угідь, наводити приклади впливу природних чинників на рівень розвитку та спеціалізацію сільського господарства.

Домашнє завдання  

 1. Опрацювати параграф 11.

 2. Переглянути урок: 


18.10.2024

Підсумковий урок за темами «Вступ»,«Національна економіка», «Світове господарство»

Виконати  тематичну роботу 

Тематична робота виконується  до 21-00 21.10.2024, час виконання 20 хвилин (потім доступ буде закрито).

Перейти за посиланням для виконання:  

http://join.naurok.ua/

 Код доступу 9635530

 

14.10.2024 

Тема «Транснаціональні корпорації (ТНК) та їх вплив на функціонування міжнародної економіки. Міжнародні економічні організації»                        

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 9,10.

2. Підготуватися до підсумкового уроку за темами «Вступ», «Національна   економіка», «Світове господарство» (повторити §§ 1-8).

 

11.10.2024

Тема «Сучасні тенденції розвитку світового господарства. Глобалізація та регіональна економічна інтеграція. Багаторівневість світового господарства, його просторова структура за концепцією «центр-периферія»

Мета: розуміти сутність тенденцій розвитку світового господарства, багаторівневість світового господарства, пояснювати  вплив глобалізації на темпи розвитку світового господарства та національних економік країн різних типів.

Опорні та базові поняття: світове господарство, національна економіка, міжнародний поділ праці, інтернаціоналізація, економічна інтеграція, інформатизація, глобалізація.

Домашнє завдання

1. Прочитайте параграф 10 (с.54-56, 58).

2. Підготувати повідомлення про діяльність ТНК в Україні.

3. Переглянути відео-урок:

 


 04.10.2024

Тема «Типізація країн світу за рівнем економічного розвитку. Практична робота №2 «Позначення на контурній карті країн «Великої двадцятки і визначення їх місця в сучасній типізації країн за рівнем економічного розвитку»

Мета: наводити приклади країн світу з різним рівнем економічного розвитку, аналізувати  інформацію щодо типізації країн за рівнем економічного розвитку.

Опорні та базові поняття: світове господарство, національна економіка, економічний розвиток та система.

Домашнє завдання

1.Прочитайте параграф 8 підручника;

2.Виконати практичну роботу № 2 та надіслати на електронну пошту:

falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 08.10.2024

3. Переглянути відео-урок: Типізація країн світу

30.09.2024

Тема «Типи економічних систем»

Мета: називати типи економічних систем, порівнювати їх характерні ознаки, розуміти їх переваги та недоліки.

Опорні та базові поняття: світове господарство, національна економіка, економічний розвиток та система.

Домашнє завдання

1.                 Прочитайте параграф 7 підручника;

2.                 Дайте відповіді на запитання в кінці параграфа на ст. 42;

3.                 Виконайте тренувальні тести, перейшовши за покликанням http://merkator.org.ua/testy/typy-ekonomichnykh-system/ ;

4. Виконайте тренувальну гру, перейшовши за покликанням https://learningapps.org/14081232 

5. Переглянути відео-урок: Типи економічних систем

27.09.2024

Тема «Світове господарство. Міжнародний поділ праці»

Мета: називати ознаки понять «спеціалізація території», «міжнародний поділ праці», «світове господарство», «світовий ринок», розуміти важливість світогосподарських зв'язків для національної економіки.

Опорні та базові поняття: національна економіка, спеціалізація, світове господарство, світовий ринок, спеціалізація території, міжнародний поділ праці.

Домашнє завдання

1. Опрацювати § 6.

2.Виконати самостійну роботу до 21-00 04.10.2024 за посиланням  
http://join.naurok.ua/ код доступу 1727142
3. Переглянути відео-урок: Світове господарство 

 20.09.2024

Тема «Форми просторової організації національної економіки. Чинники розміщення виробництва»

Мета: розрізнять форми просторової організації господарства, розуміти вплив природних  і суспільних чинників на розміщення виробництва.

Опорні та базові поняття: виробництво, промисловість, сільське господарство, чинники розміщення виробництва.

Домашнє завдання

1. Опрацювати § 4, 5 з с.31-33.

2. Оформити таблицю в робочому зошиті «Чинники розміщення виробництва» та надіслати на електронну пошту: falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 27.09.2024

Назва чиннику

Вплив чиннику

Приклади галузей

 

 

 

3. Підготуватися до с/р за темою «Національна економіка»

16.09.2024

Тема «Форми суспільної організації виробництва»

Мета: розуміти та обґрунтовувати форми суспільної організації виробництва (концентрація (зосередження), дисперсія (розосередження), комбінування, спеціалізація, кооперування, агломерування).

Опорні та базові поняття: виробництво, промисловість, сільське господарство, послуги, концентрація, спеціалізація, кооперуваня, комбінування, агломерування.

Домашнє завдання

1. Опрацювати § 5 з с.29-30.

2.Визначте переваги та недоліки різних форм організації виробництва. Оформити таблицю в робочому зошиті  та надіслати на електронну пошту:

falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 20.09.2024

 

Назва форми організації

Суть процесу організації

Переваги

Недоліки

Застосування

 

 

 

 

 

 3. Переглянути відео-урок: Форми суспільної організації виробництва

 

13.09.2024

Тема «Секторальна модель економіки. Практична робота № 1 «Аналіз секторальної моделі економіки»

Мета: розрізняти сектори національної економіки, аналізувати секторальну модель економіки України та порівнювати її з іншими державами.

Опорні та базові поняття: економічний розвиток, національна економіка, сектори національної економіки, секторальна модель.

Домашнє завдання

1. Опрацювати § 3 з с.19.

2. Виконати практичну роботу № 1 та надіслати на електронну пошту:

falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 16.09.2024

3. Переглянути відео-урок:  Секторальна модель економіки

 06.09.2024

Тема «Національна економіка. Поняття «економічний розвиток» та його показники, валовий внутрішній продукт (ВВП), структура ВВП, індекс людського розвитку (ІЛР)»

Мета: називати ознаки понять національна економіка, валовий внутрішній продукт, індекс людського розвитку, пояснювати актуальність її вивчення, наводити приклади зв'язків з іншими науками.

Опорні та базові поняття: економічна географія, національна економіка, економічний розвиток, валовий внутрішній продукт, індекс людського розвитку.

Домашнє завдання

1. Опрацювати § 1,2.

2. Переглянути відео-урок:


 

 02.09.2024

Тема «Об'єкти вивчення економічної географії. Взаємодія господарства і природи в географічному середовищі. Економічна географія в системі географічних наук»

Мета: називати об'єкт вивчення економічної географії, пояснювати актуальність її вивчення, наводити приклади зв'язків з іншими науками.

Опорні та базові поняття:  фізична географія, соціальна географія, економічна географія, географічні об'єкти, процеси, явища, географічне середовище.

Домашнє завдання

1. Опрацювати § 1.

2. Переглянути відео-урок:


 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

9 клас 2021-2022 навчальний рік

                                      24.09.2021    Тема "Чинники розміщення виробництва"       Чинники розміщення виробництва - ц...