11 клас 2022-2023 навчальний рік

23.05.2023 - Підсумкова контрольна робота

Виконати  контрольну роботу. 

Контрольна робота виконується до 21-00 27.05.2023 , час виконання 30 хвилин. 

Перейти за посиланням для виконання роботи: http://join.naurok.ua/

Код доступу 6432779

 

09.05.2023

Тема «Міжнародні транспортні коридори на території України. Офшорна розробка програмного забезпечення в Україні»

Мета: узагальнити знання про можливості географічного положення України з точки зору розвитку транспортної мережі та надання транзитних транспортних послуг, удосконалити розуміння особливостей розвитку та перспективи IT-сфери в Україні.

Домашнє завдання

1. Опрацювати § 33 до с.172 (ресурсний потенціал).

2Виконати самостійну  роботу за посиланням виконується   до 21-00 13.05.2023 , час виконання - 10 хвилин).

Перейти за посиланням для виконання: http://join.naurok.ua/

Код доступу 9560114

3. Переглянути відео - урок: 


 

02.05.2023

Тема «Види промислового виробництва експортного спрямування. Провідні види сучасної промисловості України»

Мета: узагальнити розуміння особливостей розвитку та просторової організації виробництв товарів для населення, сформувати уявлення про досягнення та складнощів розвитку даного сегмента товарів.

Домашнє завдання

1. Опрацювати § 32, повторити § 31 (підготуватися до с/р).

2. Переглянути відео-урок: 

 


25.04.2023

Тема «Замкнутий технологічний цикл розроблення і виробництва літаків в Україні, експорт та імпорт авіаракетної техніки. Виробництво автомобілів, сільськогосподарської техніки»

Мета: узагальнити знання про машинобудування України, його значення для господарства та населення країни.

Домашнє завдання

1. Опрацювати § 31 з с.162.

2. Переглянути відео-урок за посиланнями: 

 




 

18.04.2023

Тема «Сучасні риси національної економіки України. Конкурентні переваги України на світових ринках сільськогосподарської продукції, рудної сировини і металів. Сучасні тенденції та регіональні відмінності розвитку енергетики в Україні. Практична робота № 10. Аналіз секторальної структури економіки України »

Мета: узагальнити розуміння сучасного стану національної економіки країни, окреслити проблеми та перспективи розвитку; визначити чинники конкурентних переваг України на ринках сільськогосподарської продукції, рудної сировини і металів, сучасні тенденції розвитку енергетики.

Опорні та базові поняття: національна економіка, світовий ринок, ВВП, альтернативна енергетика.

Домашнє завдання

 1. Опрацювати  § 30, § 31 до с.162 (до вир-ва літаків).

 2. Виконати практичну роботу № 10 (відправити на електронну пошту до 23.04.2023). 

 3. Переглянути відео - уроки:

 


 


 04.04.2023

Тема «Українська держава і територія держави України. Політико-географічне положення України: глобальне, регіональне, сусідське. Політико-економічна оцінка державного кордону України. Реформування адміністративно-територіального устрою України»

Мета:  узагальнити знання про Україну, як частину геопростору, систематизувати знання про політико-географічне положення України, висловлювати припущення щодо оцінки державного кордону країни, доцільних змін адміністративно-територіального устрою держави.

Домашнє завдання

1.  Опрацювати § 28.

2. Пройти тест за посиланням (до 21-00 07.04.2023, час виконання 8 хвилин): http://join.naurok.ua/     код доступу 2861616

3. Переглянути відео-урок:

  


21.03.2023

Тема «Політична географія та геополітика»

Мета:  сформувати усвідомлення суті та значення політичної географії та геополітичних процесів у сучасній світосистемі, зазначити можливі чинники та важелі геополітичних протистоянь, сформувати уявлення про взаємозв'язок і політичні взаємодії географічних складників політичної географії.

Домашнє завдання

1.  Опрацювати § 27.

2. Переглянути відео-урок:


 

24.01.2023

Тема «Природні зони. Порівняння карт ґрунтів і природних зон світу та України»

Мета: удосконалити знання про ПК різних масштабів, сформувати стійке уявлення про закономірності формування, існування, поширення природних зон й висотної поясності.

Домашнє завдання

1.  Опрацювати § 19  с. 98-100.

2.Визначте географічні пояси, що не мають суцільного поширення. Які чинники такої особливості ви б назвали визначальними? Відповідь надіслати на електронну пошту:  falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 27.01.2023.

 

 17.01.2023

Тема «Біосфера та її складові. Закономірності поширення живих організмів на суходолі та в океанах. Природні чинники формування ареалів поширення рослин і тварин. Біологічні ресурси. Типи ґрунтів »

Мета: удосконалити знання про суть і значення біосфери планети, систематизувати знання про географічні закономірності поширення організмів та їх угруповань у географічній оболонці, зазначити роль біологічних ресурсів. 

Домашнє завдання

·        Опрацювати § 18, 19 до с. 98 (природні зони).

·   Розгляньте ареали поширення будь-яких тварин чи рослин. Зазначте чинники їх формування. За яких умов ареали поширення можуть зміститися?  Відповідь надіслати на електронну пошту: 

           falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 22.01.2023. 

·      Переглянути відео-урок:

 


10.01.2023

Тема «Води суходолу, чинники їх нерівномірного розподілу на материках та по території України. Взаємозв'язок геологічної будови, рельєфу і річкової мережі території. Вплив геологічних процесів на формування озер, пластів, підземних вод. Взаємозв'язок клімату і вод суходолу. Прісна вода як ресурс і чинник розміщення населення та виробництва. Мінеральні й термальні води. Водозабезпеченість регіонів і країн світу. Чинники дефіциту води. Сучасні системи очищення води»

Мета: узагальнити знання про води суходолу, систематизувати взаємозалежність гідрографічних, геоморфологічних і кліматичних особливостей території, сформувати розуміння гідрографічного чинника як основного у розміщенні населення, актуалізувати проблему забезпеченості прісною водою та з'ясувати проблему забезпеченості прісною водою та з'ясувати шляхи її вирішення.

Опорні та базові поняття: внутрішні води, поверхневі води, річкова мережа, гідрологічний режим, живлення річки, водозабезпеченість. 

Домашнє завдання 

1. Опрацювати  § 17.

2. Виконати дослідження (практичний зошит): прозорість води у річці (озері, ставку), від чого залежить і чому змінюється (зробити у робочому зошиті і надіслати на електронну пошту до 15.01.2023).

3. Переглянути відео-урок:

      


 

20.12.2022

Тема «Запаси води на Землі. Світовий океан та його складові.

Вплив процесів у літосфері на природу океанів. Роль океанів у формуванні гірських порід і  рельєфу узбережжя. Вплив атмосферних процесів (явищ) на Світовий океан. Роль Світового океану у формуванні глобальних і місцевих систем повітряних потоків у нижніх шарах тропосфери. Ресурсний потенціал Світового океану та вплив людства на стан океанічних вод, запаси мінеральних, біологічних ресурсів. Практична робота № 6»

Мета: узагальнити знання про Світовий океан, систематизувати розуміння впливу Світового океану на інші складові географічної оболонки, удосконалити знання про ресурсний потенціал Світового океану. 

 Домашнє завдання

1. Виконати практичну роботу № 6 та  надіслати на електронну пошту: falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 24.12.2022 

2. Опрацювати  § 16. 

3. Переглянути відео-урок : 

 

  

 06.12.2022

Тема «Клімат. Кліматотвірні чинники. Кліматична карта. Карта кліматичних поясів. Характеристика типів клімату за кліматограмами. Вплив атмосфери на літосферу»

Мета:  узагальнити  та систематизувати знання про атмосферні процеси, що визначають клімат на Землі, сформувати стійке розуміння кліматотвірних чинників, напрацювати уміння визначати особливості клімату певних територій на кліматограмами, систематизувати знання учнів про вплив атмосферних процесів на формування земної поверхні на особливості функціонування соціальної сфери.

 Опорні та базові поняття: клімат, кліматотвірний чинник, кліматограма, вивітрювання, еолові процеси.

 Домашнє завдання: 

1. Опрацювати  § 14, 15 до с. 71. 

2. Переглянути відео-урок:

 



22.11.2022

Підсумковий урок за темами «Географічні наслідки параметрів і рухів Землі як планети», «Географічна  оболонка Землі», «Геологічне середовище людства»

Виконати  тематичну роботу  

Тематична робота виконується   до 29.11.2022 до 21-00 (час виконання 20 хвилин), потім доступ буде закрито!!!

 Перейти за посиланням для виконання: http://join.naurok.ua/

 Код доступу 2906898

14.11.2022

Тема «Ресурсні властивості літосфери. Практична робота № 4 »

Мета: узагальнити знання про закономірності поширення гірських порід, розглянути рельєф як чинник розміщення населення та виробництва, акцентувати увагу на головному значенні геологічного середовища людства як джерела мінеральних ресурсів.

Домашнє завдання

                    Опрацювати § 12.

    Виконати практичну роботу № 4 та  надіслати на електронну пошту: falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 19.11.2022).  

                 Переглянути відео-урок

 


Посилання на онлайн-урок 07.11.2022 о 10-30:                        

https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz

07.11.2022

Тема «Зв'язок між рельєфом і тектонічними структурами»

Мета: актуалізувати, поглибити та систематизувати знання про будову земної кори та рельєф; формувати вміння працювати з картами атласу та встановлювати відповідність між тектонічними структурами й основними формами рельєфу.

Обладнання: фізична карта світу, карта “Будова земної кори”, підручники, атласи.

       Чим відрізняється будова материкової та океанічної земної кори? Які спостереження навели на думку А. Вегенера про дрейф континентів? Чому гіпотезу Вегенера спочатку розкритикували?

     Для того щоб зрозуміти закономірності розташування основних форм рельєфу на материках та в океанах, потрібно знати особливості розташування структурних елементів земної кори – платформ та областей складчастості.

·         Розглянути геологічну та тектонічну карту світу.  Яку інформацію можна дізнатися з її легенди?

      Найбільшими тектонічними структурами у межах материків є платформи та області складчастості.

1.     Які особливості давніх платформ? Коли вони утворилися?

2.     Де розташовані давні платформи?

3.     Які платформи можна назвати молодими?

4.     На якій платформі розташована наша держава?

5.     Які корисні копалини приурочені до давніх платформ? Які до молодих?

    Області складчастості. Результатом різновікових інтенсивних горотвірних процесів є ділянки земної поверхні зі складками певної епохи горотворення - області складчастості. Активізація тектонічних рухів у певні періоди палеозойської, мезозойської та кайнозойської ер призводила до формування нових складчастих областей, омолодження чи поховання під осадовими відкладами давніших складчастих споруд, перебудови материків.

     Раніше вчені визнавали, що існують тільки вертикальні рухи. Тому утворення гір пояснювали як процес, що спричинений спочатку вертикальними опусканнями земної кори з утворенням моря, а пізніше підняттям та зминанням у складки морського дна. З позиції вчення про літосферні плити основними причинами формування великих форм земної поверхні (гір та рівнин) є горизонтальні переміщення літосферних плит. Саме вони зумовлюють вертикальні рухи, формування острівних дуг, передгірських крайових прогинів, складчастих областей.

     Тобто сучасний рельєф є передусім результатом горизонтальних переміщень літосферних плит. Так, можна стверджувати, що саме існування гірської країни, активні висхідні рухи в її межах продовжуються завдяки тому, що триває процес підсування однієї плити під іншу.

        Середземноморський складчастий пояс — це територія, яка перетинає земну кулю в широтному напрямку від Карибського до Південно-Китайського моря, відокремлюючи південну групу прадавніх платформ, які до середини мезозойської ери становили континент Гондвану, від північної групи. Іноді цей пояс ще називають Альпійсько-Гімалайським, а в Центральній Америці також називають Карибським.

     Складчасті області палеозойської ери впродовж сотень мільйонів років геологічної історії зазнавали старіння та опускання й деякі з них перетворились на горбисті рівнини. Інші зазнали нових піднять та омолодження під дією горотвірних процесів альпійської складчастості. Тому нині мають вигляд високих складчасто-брилових гір.

     Закономірності поширення основних форм рельєфу дна в океанах

    У результаті взаємодії літосферних плит сформувалися як океани, так і рельєф їхнього дна. Однак океанічними водами затоплено не тільки території із земною корою океанічного типу, а й відносно великі площі земної кори материкового типу . Океанічне дно також є зоною стикання літосферних плит, які розходяться, рухаються назустріч чи ковзають одна відносно іншої. Цим зумовлена велика різноманітність форм дна Світового океану. У його межах передусім виокремлюють шельф, материковий схил, ложе океану, а також океанічні жолоби та серединні океанічні хребти.

    Розгляньте фізичну карту світу і дайте відповіді на запитання:

1.     Шельф якого океану має найбільшу площу?

2.     На шельфі яких морів найбільші поклади нафти і газу?

3.     Чому на західному узбережжі Пд. Америки майже відсутній шельф?

    Основою серединно-океанічних хребтів є земна кора океанічного типу, яка інколи виходить на поверхню у вигляді островів.

    Вулканізм і форми океанічного дна. Під широкими рівнинами ложа океанів земна кора дуже тонка (близько 5 км). Через це в місцях підйому магматичних потоків (так званих гарячих точок) формуються потужні вулкани. Цікаво, що внаслідок руху плит рухаються й самі вулкани. Тому вони утворюють довгі ланцюжки островів. Таким чином утворилися Гавайські острови із гігантським вулканом Мауна-Кеа .

       Своєрідним дивом підводного світу стали гайоти — це підводні гори з ідеально рівними майданчиками на вершині. Ці рівні поверхні утворились у результаті того, що кратери згаслих підводних вулканів з плином часу заповнювались частиночками мулу, що їх приносять океанічні течії від материкових узбережь.

Географічний практикум:

Завдання 1. Зіставте карти “Будова земної кори” та “Фізична карта світу” й установіть, які форми рельєфу відповідають платформам.

Завдання 2. Зіставте карти “Будова земної кори” та “Фізична карта світу” й установіть, які форми рельєфу відповідають областям складчастості.

Домашнє завдання

1. Опрацювати параграф 11.

2. Переглянути урок:

 


Посилання на онлайн-урок 31.10.2022 о 10-30:                        

https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz

31.10.2022

Тема «Геологічне середовище людства та екологічні властивості літосфери»

Домашнє завдання

1. Опрацювати параграфи 9, 10.

2. Використовуючи підручник (с. 45-50) заповніть таблицю «Геологічні процеси», сфотографуйте та надішліть на електронну пошту до 05.11.2022.

 

Геологічні процеси

Характеристика

Наслідки

 

 

 

 3. Переглянути  відео-урок:


 

 

Посилання на онлайн-урок 17.10.2022 о 10-30:                         

https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz 

17.10.2022

Тема «Географічна оболонка Землі» 

Домашнє завдання   

1. Опрацювати § 8. 

2. Створіть якомога довший ланцюг, що демонструє взаємозумовленість процесів і явищ у географічній оболонці (ГО). Зруйнуйте або суттєво змініть одну з ланок ланцюга. Спрогнозуйте можливе утворення нового ланцюга процесів і явищ у ГО (виконати завдання в зошиті та надіслати на електронну пошту: falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 24.10.2022).

3. Переглянути відео-урок :


 

 

Посилання на онлайн-урок 10.10.2022 о 10-30: 

 https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz 

10.10.2022

Тема «Географічні наслідки параметрів і рухів Землі як планети»

Мета: удосконалити знання про форму Землі та її положення та рух у космічному просторі, систематизувати знання про наслідки такого руху.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 7.

2. Переглянути відео-урок:

 


 

           Посилання на онлайн-урок 03.10.2022 о 10-30: 

 https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz 

             03.10.2022

Тема «Електронні карти та глобуси. Картографічні інтернет-джерела. Навігаційні карти. Географічні інформаційні системи (ГІС), дистанційне зондування Землі, сфери їх практичного застосування. Практична робота № 3 «Визначення за градусною сіткою географічних координат точок, азимутів, відстаней у градусах і кілометрах між точками на різних за просторовим охопленнях картах»

 Мета: розширити знання про види карт, сформувати знання про особливості електронних варіантів картографічних творів, активізувати використання картографічних інтернет-джерел для різних потреб.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 5 с. 24-25.

2. Виконати практичну роботу № 3 та надіслати на електронну пошту  falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 08.10.2022

3. Переглянути відео-урок:

 


 

 Посилання на онлайн-урок 26.09.2022 о 10-30: 

  https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz 

  26.09.2022

Тема «Сучасні картографічні твори. Математична основа карт. Способи картографічного зображення об'єктів і явищ на загальногеографічних і тематичних картах. Практична робота № 2 «Читання схем руху транспорту свого міста (обласного центру)»

 Мета: удосконалити знання про карти, особливості їх математичної основи,  узагальнити й систематизувати знання про способи та особливості зображення географічних об'єктів та явищ на картах.

         


 

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 5 с. 21-24, § 6.

2. Виконати практичну роботу № 2 та надіслати на електронну пошту  falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 01.10.2022

3. Переглянути відео-урок:

 


 

 

 

Посилання на онлайн-урок 19.09.2022 о 10-30: 

https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz 

 19.09.2022

Практична робота № 1 «Визначення на топографічній карті географічних (з точністю до секунд) та прямокутних координат окремих точок, географічних та магнітних азимутів, абсолютних та відносних висот точок, падіння річки»

 

        Домашнє завдання

  Повторити §  2,3,4.

 Виконати практичну роботу № 1 та  надіслати на електронну пошту: falko.svetlana.viktorivna@gmail.com до 22.09.2022

 

У понеділок (12.09.2022) урок буде в онлайн-режимі за розкладом (о 10-30). Посилання на онлайн-урок: 

 https://meet.google.com/qbi-xsyi-hiz

 12.09.2022

Тема «Топографічна карта: проєкція, розграфлення. Географічні і прямокутні координати. Прямокутна (кілометрова) сітка. Основні умовні позначення топографічних карт для зображення об’єктів місцевості та рельєфу. Вимірювання на топографічній карті за масштабом і кілометровою сіткою. Використання азимутів. Плани населених пунктів. Практичне використання топографічних карт, планів»

Мета: удосконалити знання про особливості створення топографічних карт та їхнє призначення, про системи позиціювання (географічні та прямокутні координати) та зображення об'єктів місцевості, способи визначення відстаней, напрямів

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 2,3,4, підготувати на наступний урок зошит для практичних робіт з географії 11 клас (О.Г. Стадик).

2. Переглянути відео:


 

05.09.2022

Тема «Географія як система наук. Об'єкт дослідження географії. Поняття «геосистема». Рівні геосистем. Пізнавальна та конструктивна роль географії»

Мета: з'ясувати особливості нового курсу, систематизувати розуміння суті, структури та значення географії в системі наук і житті людини, узагальнити знання про геосистеми, активізувати знання про причино-наслідкові зв'язки природних і суспільних процесів.

Опорні та базові поняття: географія, фізична географія, економічна географія, суспільна географія, об'єкт і метод географічного дослідження, система, геосистема, пізнання, конструктивізм.

Домашнє завдання  

1. Опрацювати § 1.

2. Наведіть приклади геосистем різних рівнів.

3. Переглянути відео-урок :

 


 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

9 клас 2021-2022 навчальний рік

                                      24.09.2021    Тема "Чинники розміщення виробництва"       Чинники розміщення виробництва - ц...